Hallo Allemaal 29/11/2007 heb ik een keizersnede gehad en ben bevallen van een prachtige zoon, maar ik heb nu nog steeds na een dag werken dat mijn buik rond het litteken opgezet is terwijl het elke ochtend weer mooi plat is, weet iemand hoelang je hier last van blijft houden..... Groeten Anneke
Doe je (lichamelijk) zwaar werk? Ik heb zelf een kantoorbaan dus er niet zo'n last van gehad maar ik merkte wel dat als ik bijv. druk in huis was geweest, het litteken goed voelde en het wat meer was opgezet. Het advies is dus rustig(er) aan doen en anders zou ik even naar je ha gaan.
ja klopt ik doe behoorlijk lichamelijk zwaar werk... maar echt pijn doet het niet, voelt wel hard aan na een dag werken zal het nog even aan kijken anders idd maar even langs de ha... bedankt voor de reactie groeten Anneke
Hoi Anneke, Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ruim drie maanden geleden een keizersnede gehad. Ik werk in de zorg, dus lichamelijk ook behoorlijk zwaar, aan het eind van de dag voel ik het dan behoorlijk. Ook na het sporten en als het weer verandert, heb jij dat ook? Advies is inderdaad rustig aan doen, maar ja, of dat altijd gaat.... Groetjes, Lucienne
ja klopt idd... een aantal weken terug hebben we best wel koud weer gehad en ook toen was het erg gevoelig, heb toen een zwangerschapsband omgedaan (voor extra warmte) en dit hielp wel... teveel kou erop lijkt me ook niet echt handig.... en idd rustig aan doen is niet altijd haalbaar.... maar wel beter het komt vast wel weer goed..... groeten Anneke