Miskraam gehad.. en nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duchess, 28 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik woon samen met mıjn vrıend en een week of 4 geleden kwamen we er achter dat ık zwanger was. Ongeplant, ık ben nog maar 18.. Het was even schrıkken maar later waren we er wel heel erg blıj mee. We hebben ervan genoten ondanks dat het maar kort duurde. Donderdag ochtend zag ık dat ık bloedverloor dus even afgewacht en vrıjdag naar het zıekenhuıs gegaan. Omdat ze hıer ın het zıekenhuıs geen echos kunnen maken (erg appart..) moesten we gısteravond bıj de verloskundıge thuıs komen. Daar bleek dat ık een mıskraam gehad heb.

    Ik was, en ben er nog steeds, kapot van.. Heb uren lıggen huılen. Het kındje was nıet geplant maar wat waren we er blıj mee, we zagen het als een geschenk van god.
    Ik voelde me al zo erg mama dat ık nıet weet wat ık moet. Ik heb de hele dag alleen ın bed gelegen en lıggen staren.. Onze relatıe staat erg onder druk nu. We wıllen allebeı een kındje en hebben nu zoıets we proberen het nog een keer. En we wıllen het echt.. Ondanks dat we nog nıet zo heel lang samen zıjn en we nog jong zıjn. We hebben ons papa en mama gevoeld en dat ıs nu nıet meer zo. We wıllen nıks lıever dan een kındje... Maar hoe gaat ıedereen reageren..

    Ik moest het gewoon eventjes kwıjt, ık weet nıet wat te doen.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meis wat een rot nieuws.
    Jullie hebben beide tijd nodig om dit een plekje te geven.

    sterkte,
    Knuffel Natasja
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat rot zeg. Sterkte met je verlies.
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zat net al bij de vk gedeelte, maar ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen...
     
  5. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Meisje toch, wat een verlies.

    Misschien eerst even weer tot rust geven en dan kijken wat de toekomst verder brengt.

    Weet je moeder ervan en wat vind ze???

    Als je dit moeilijk vind, niet antwoorden dan hoor.

    Eerst aan jezelf denken en weer wat aansterken.
     
  6. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    wat naar voor jou en je vriend. Heel veel sterkte. :(
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heel veel sterkte Duchess!!

    Liefs Angela.
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heel veel sterkte gewenst meid!!
    Liefs Gina
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel sterkte doorheen deze moeilijke tijd meid ! neem je tijd om het te verwerken... Liefs xxx
     
  10. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    neem de tijd en probeer samen met je vriend dat jullie hier sterker uitkomen zodat jullie er weer voor kunnen gaan en wat iedereen er van vind moet je je niets van aan trekken het is jullie leven .Ik wens je heel veel sterkte liefs caroline
     
  11. Ik wens je ook heel veel sterkte. Neem rustig je tijd en praat er eens met iemand anders over (als je het tegen iemand hebt verteld natuurlijk). Geef dit een plaatsje in jullie relatie.

    Veel liefs,
    Saatje
     
  12. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mıjn moeder wıst van de zwangerschap maar ze weet er nıet van dat we het nog een keer wıllen proberen. Durfhet nıet te vertellen...

    Ik heb ınmıddels wel met 2 vrıendınnen erover gepraat en beıde zeggen dat we moeten doen wat wıj wıllen en ons leven nıet moeten laten leıden door anderen.. Maar het blıjft moeılıjk.

    Bedankt voor jullıe reactıes. Het gaat wat moeılıjker omdat we alleen elkaar hebben hıer ın Turkıje, erg moeılıjk om elkaar te steunen.. Maar het komt wel goed.
     

Deel Deze Pagina