Moet ff zeuren hoor... Sinds ik aan de "30 weken periode" ben begonnen(zit nu aan einde van week 31), slaap ik nog slechter dan voorheen. Eerst was het door elke keer moeten plassen, nu is het door plassen én trekkerig gevoel in mijn buik en soms harde buiken(en een kleine die af en toe pest). Ik kon eerst nog wel een poosje op mijn rug slapen, maar dat is nu helemaal niks meer, net alsof alles dan nog harder trekt in mijn buik. Ik moet alsmaar vd ene zij op de andere zij gaan liggen, en zonder voedingskussen tussen mijn benen als steun is het al helemaal waardeloos. Word dus om de haveklap wakker van een zeurend, trekkerig en soms pijnlijk gevoel in mijn spieren(of banden, hoe je het ook wil noemen). Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Gelukkig hoef ik nog maar 2 maand, dus het is enigzins te overzien, maar soms kan ik wel janken en wil ik gewoon weer eens een hele nacht doorslapen! Kan straks ook niet meer met die kleine, maar dan denk ik:"dan zit mijn lichaam in ieder geval niet meer in de weg". Ik weet dat het alleen nog maar erger kan worden, en heb verder niks te klagen over mijn zwangerschap(gaat echt volgens het boekje), maar dit is gewoon ff NIET leuk:x Zo, dat lucht op!
Heel herkenbaar! En even klagen mag best hoor. Zelf sliep ik rond die periode ook erg slecht en is daarna toch weer even beter geworden. Nu helaas sinds 2 weken ook weer slecht... Succes!
Ja, hier ook een middagdutje, of "power nap" zoals ze dat tegenwoordig zo mooi noemen, alleen mag die power er van mij wel af
Heel herkenbaar helaas Ik moet ook om de anderhalf a twee uur plassen, en ik word ook wakker van pijn in m'n heupen en kramp in mijn bovenbenen Vannacht zat ik om 05:00 alweer beneden......gek word ik er van af en toe.
klagen mag wel ff hoor meid! Het is heel wat alle veranderingen die je lichaam maakt. Hier ook last van hoor. Voor ik ga slapen zorg ik er voor dat ik extra moe ben zodat ik 4 uurtjes achter elkaar kan pakken. En dan moet ik weer naar beneden om te gaan plassen en dan is het slapen ook geen pretje meer. Draaien draaien je plekje vinden. Maar gelukkig is het einde in zicht...