Hallo, Ik ben nu 10,5 weken zwanger en heb gemerkt dat sinds 2 dagen de misselijkheid voorbij is. Ben vanaf de bevruchting kotsmisselijk geweest, zelfs zo dat ik in het ziekenhuis opgenomen moets worden, omdat ik uitgedroogd was. Heb vorige week nog een echo gehad en de kleine lag lekker te spartelen en de gynaecoloog zei dat ik lekker moest genieten en dat de kans op een miskraam nu al kleiner is als in het begin. Ik vind het wel heerlijk dat ik nu ff niet meer boven die pot hang, maar ben toch een beetje onzeker.... Heb nog wel een buikje en gespannen borsten. Wanneer was bij jullie de misselijkheid opeens voorbij?
Ik voelde me pas naar de 17de week weer wat fitter en ieder geval niet meer misselijk geweest. Groetjes anna
Zowaar deze week ( soms nog een beetje misselijk maar niet kotsend meer de dag door). en dat is met 9 weken. supersnel dus. WEl grappig volgens officiële berekening ben ik 12 weken zwanger maar de ech zie vorige week iets anders. En ik maar balen dat ik dus nog weken langer misselijk zou zijn.... viel dat even mee
ik ben eigenlijk maar heel kort misselijk geweest en hoefde ook niet te spugen! gelukkig! nu is het eigenlijk wel weg... soms sluimert het een beetje maar dan ga ik gewoon iets eten en is het weg, soms komt het ook juiste nadat ik geluncht heb dus kan er niet echt een pijl op trekken maar het is al veeeeel minder dan in het begin! de moeheid is echter nog stevig aanwezig! lieve grtjs dorr,
bij de 7e maand liep ik niet meer hele dagen naar de wc maar heb er wel heel me zwangerschap last van gehouden.
Rond de 17e week werd het wat minder heftig, daarna werd het vervangen door maagzuur Helemaal over was het pas na de bevalling. Heerlijk! Ik geniet er nog elke dag van. Sterkte! Enne...dooddoener maar: het is het waard!
Ik was vanaf het begin heel erg misselijk tot het begin van week 9. Het was van de een op de andere dag weg heel raar! Maar ik vind het heerlijk dat het nu wel is
Bij mijn dochter heb ik vanaf week 6 tot het moment dat ze eruit was elke ochtend boven de pot mogen hangen. Deze zwangerschap is het hangen bij week 5 begonnen en ik mag nog elke ochtend hangen! Dat spugen vind ik niet zo heel erg... De hormonen, bekkenpijn, schommelende bloeddruk wel... Maar goed, wat ik ervoor terug krijg is natuurlijk alles waard!
ik ben de eerste 3 maanden kots misselijk geweest . bijna iedere morgen moest ik spugen. kon erna wel weer eten. ik at smorgens als ik wakker werd een droge beschuit op bed dat hielp ook wel een beetje om niet te spugen. nu heb ik daar geen last meer van maar heb nu last van maagdzuur dat is supper verveelend , maar ja hoort er allemaal bij he. groetjes