Wanneer nam bij jullie de misselijkheid af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laris21, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 10,5 weken zwanger en heb gemerkt dat sinds 2 dagen de misselijkheid voorbij is. Ben vanaf de bevruchting kotsmisselijk geweest, zelfs zo dat ik in het ziekenhuis opgenomen moets worden, omdat ik uitgedroogd was.
    Heb vorige week nog een echo gehad en de kleine lag lekker te spartelen en de gynaecoloog zei dat ik lekker moest genieten en dat de kans op een miskraam nu al kleiner is als in het begin.
    Ik vind het wel heerlijk dat ik nu ff niet meer boven die pot hang, maar ben toch een beetje onzeker.... Heb nog wel een buikje en gespannen borsten. Wanneer was bij jullie de misselijkheid opeens voorbij?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bij mijn rond mijn 15de week

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik voelde me pas naar de 17de week weer wat fitter en ieder geval niet meer misselijk geweest.

Groetjes anna

4. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    bij mij rond de 15 e week maar nu komt het weer opzetten en ren ik geregeld weer naar de wc :(

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Na 13e week.

6. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Bij mijn rond de 13e week....

7. Hester

Hester Niet meer actief

van de één op de andere dag in week 16.

8. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    allemaal veel later dus, ik hoef me toch geen zorgen te maken?

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Zowaar deze week ( soms nog een beetje misselijk maar niet kotsend meer de dag door).
    en dat is met 9 weken. supersnel dus.
    WEl grappig volgens officiële berekening ben ik 12 weken zwanger maar de ech zie vorige week iets anders. En ik maar balen dat ik dus nog weken langer misselijk zou zijn....
    viel dat even mee

10. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Vanaf week 12 begon het stilaan te minderen en rond week 15 was ik niet meer misselijk.

11. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    ik ben eigenlijk maar heel kort misselijk geweest en hoefde ook niet te spugen! gelukkig!
    nu is het eigenlijk wel weg... soms sluimert het een beetje maar dan ga ik gewoon iets eten en is het weg, soms komt het ook juiste nadat ik geluncht heb dus kan er niet echt een pijl op trekken maar het is al veeeeel minder dan in het begin! ;) de moeheid is echter nog stevig aanwezig!

lieve grtjs dorr, :D

12. gerianne

gerianne Niet meer actief

met ongeveer 12 a 13 weken nam het af

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    bij de 7e maand liep ik niet meer hele dagen naar de wc maar heb er wel heel me zwangerschap last van gehouden.

14. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik denk rond de 20 weken

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Bij 29 weken was het ineens over (mag ook wel :))

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Rond de 17e week werd het wat minder heftig, daarna werd het vervangen door maagzuur :rolleyes: Helemaal over was het pas na de bevalling. Heerlijk! Ik geniet er nog elke dag van.

Sterkte! Enne...dooddoener maar: het is het waard!

17. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik was vanaf het begin heel erg misselijk tot het begin van week 9. Het was van de een op de andere dag weg heel raar! Maar ik vind het heerlijk dat het nu wel is :)

18. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mijn dochter heb ik vanaf week 6 tot het moment dat ze eruit was elke ochtend boven de pot mogen hangen.
    Deze zwangerschap is het hangen bij week 5 begonnen en ik mag nog elke ochtend hangen!

Dat spugen vind ik niet zo heel erg... De hormonen, bekkenpijn, schommelende bloeddruk wel... Maar goed, wat ik ervoor terug krijg is natuurlijk alles waard!

19. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik ben de eerste 3 maanden kots misselijk geweest :( .
    bijna iedere morgen moest ik spugen.
    kon erna wel weer eten.
    ik at smorgens als ik wakker werd een droge beschuit op bed dat hielp ook wel een beetje om niet te spugen.
    nu heb ik daar geen last meer van maar heb nu last van maagdzuur dat is supper verveelend :( , maar ja hoort er allemaal bij he.
    groetjes :D

20. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Tot vorige week hele dagen misselijk geweest helaas. Ineens was het over! :D

Deel Deze Pagina