Ongesteldheidsgevoel met 25 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje86, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Ik heb sinds een paar dagen met vlagen, niet de hele dag, een beetje een zeurderig ongesteldheidsgevoel in mijn buik.
    Kan dit nog wel met mijn zwangerschapsduur? Ik dacht dat dat altijd alleen in het begin van de zwangerschap was. Kan het te maken hebben met het groeien van de buik?
    Begin me nmnlk alweer rare dingen in mijn hoofd te halen over vroegtijdige weeen enzo...

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je misschien gevreeen dat een adertje is geknapt en dat je wat bloed? Ik weet ook anders niet wat het is. Kan je je vk niet bellen? Die kan je vast wel helpen.

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik weet alleen dat mijn vk vertelde, toen ik zei dat ik vaak darmkrampen had, dat als ze steeds kwamen en weggingen dat ik hun dan op moest bellen.

Ik had het echter alleen als het kindje heeeel druk was, wat wel vaak was, maar dat voelde ik heel goed. Waarschijnlijk schopte ze tegen mijn darmen aan ofzo.

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Misschien zijn het je banden die een beetje oprekken?

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb dat ook sinds een week, vk zei dat het oefenweeen kunnen zijn maar dat zou inderdaad beter bij mijn termijn passen dan die van jou, misschien toch even een belletje aan wagen? wie weet is er een logische verklaring.

7. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hai hai,
    Ik had hier ook 2 weken last van( nu nog een beetje).
    Ik had de vlk er ook voor gebeld, en die is langsgekomen, en heeft me inwendig gecontroleerd. Zij zei tegen mij als het echt pijnlijk werd of er regelmaat in kwam ik meteen weer moest bellen, maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken want het is hoogstwaarschijnlijk bandenpijn. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn buik de laaste 2 weken ook erg gegroeid is (ik heb zowaar een buikje nu :p ).
    Groetjes

8. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb het ook gehad,nog niet lang geleden,en mij is door me gyn verteld dat het groeipijn was,het trok bij mij weg in een dag of 4

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb het al vanaf week 18; bandenpijn.
    Trok met week 20 twee weken weg en heb er nu heel de dag last van.
    De vk heeft goed gevoeld en onderzocht en ik moet het er mee doen, helaas.
    Ik draag nu een buikband van Anita (te koop bij Prenatal); dat geeft wel lekker steun en verlicht de pijn een beetje!

10. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Oh gelukkig dat toch een paar van jullie het ook hebben en herkennen. Komt mij ook als meest logische voor, dat het een soort van bandenpijn is. Als je het in het begin van de zwangerschap kan hebben door het oprekken van de baarmoeder, waarom dan niet nu toch?
    Heb ook echt een heel klein buikje voo rmijn duur, misschien dat daar nu eindelijk eens verandering in gaat komen! :D
    Maar moet woensdag weer naar vk en dan zal ik het toch nog even vragen...
    Thanks voor de antwoorden!

Vlindertje

Deel Deze Pagina