Al 12 dagen overtijd....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tali23, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hallo,

ik ben zo ongeduldig, misschien is het heel normaal hoor maar ik zou zo graag meer duidelijkheid willen, vandaar mijn vraag aan u:

sinds september heb ik geen spiraal meer, en daarna ben ik wel al 1 keer ong. geweest ...ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld maar nu ben ik dus al 12 dagen overtijd en nog geen tekens van zwangerschap :(
    geen opgezette borsten geen misselijkheid, geen moeheid niets ..zelfs geen positieve test :'(
    Wel heb ik al 5 dagen n antibioticakuur gehad voor n blaasonteking (vandaag mijn laatste dag :D )...

wat is er toch aan de hand met mij? misschien kan je me helpen...ben n beetje wanhopig zeg maar :oops:
    liefs, en alvast bedankt
    Tali

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tali,

Je lichaam is nog aan het herstellen en moet nu zelf de menstruatie op gang brengen. Dit vraagt soms wat langer de tijd. Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus is zoals je gewend bent van voor het spiraaltje.Dus het is niet gek dat je nog geen menses hebt gehad. Wacht het even af...komt wel weer!

Imke

3. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hoi,
    dank je wel voor je antwoord, ik ben wel vorige maand ong geweest... maakt dat niet uit dan?

dank je wel alvast weer:D

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dat is nog een ontrekkingsbloeding geweest van de spiraal.
    Maar dat je cyclus tijdelijk onregelmatig is na het verwijderenv an een spiraal is normaal.

Imke

5. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    oh oke dank je wel voor het beantwoorden van mijn vragen... :)
    groetjes , Tali

Deel Deze Pagina