gister was ik boodschappen aan het doen, en toen ik in de winkel liep kreeg ik elke keer prikjes in mn buik..niet echt pijnlijke prikjes, maar je voelt t wel goed..snappen jullie?? vervolgens had ik alle boodschappen gedaan en ik naar huis..de tassen waren eigenlijk iets te zwaar geworden, en de steekjes in mn buik werden ook wat minder. nu kom ik thuis, zet de (zware) tassen in de gang en krijg ik weer zo'n prik in mn buik..dus ik leg mn hand op mn buik en een paar tellen later voel ik echt zo'n heel klein plopje. ik heb het nog nooit eerder gevoeld..hierna heb ik het niet meer gevoeld en ook geen prikjes meer in mn buik. zou dit de baby kunnen zijn geweest?? ik vind het nog wel erg vroeg eigenlijk, of zou het ook kunnen dat het gewoon mn darmen zijn geweest..(maar die ploppen nooit zo) dat polpje voelde echt als een luchtbel dat ergens tussen uit glipte of zoiets. ik ben benieuwd naar jullie mening
Ja dat is je baby waarschijnlijk, leuk hè! Ik voelde het al eerder bij mijn dochter en dat voelde ook zoals je omschrijft, luchtbelletjes die ploppen. geniet ervan!
Je bent 16 weken begrijp ik? Dan zou het evt kunnen ja. Voelde mijn 2e ook met 16/17 weken, alleen heb het niet ervaren als prikjes, maar idd wel die plopjes.
Zolang je het voelt onder de navel, in het midden tussen schaambotje en navel zeg maar, dan is het hoogstwaarschijnlijk de baby! De prikjes weet ik niet zeker, dat kan ook trekkende huid zijn of bandenpijn, maar dat plopje lijkt me je baby. Je darmen verplaatsen bij zwangerschap richting rug en richting boven, je baby ligt voorop, zeg maar. Wat je dus voelt vooraan op je buik, onder je navel en niet helemaal naar je zij toe, dat is de baby.
Je kan het wel voelen hoor. Ik voelde mijn eerste ook bij ruim 16 weken en de placenta lag aan de voorkant.
ja het was idd tussen mn schaambotje en mn navel in!! wat geweldig is dit zeg!!! hoevaak voel je je baby meestal dan?? is dat elke dag wel een keer, of 1x in de week..of kan er ook een hele tijd tussen zitten??
Bij mij zat er na de eerste keer wel een week tussen ofzo en begon al helemaal te stressen Maar na verloop van tijd ga je ze steeds meer voelen. En dan als ze echt groot worden elk uur bijna!
oe wat spannend zeg!!hoop dat ik het snel nog een keer voel. Ik vind het echt zo bijzonder dat ik ons kindje gevoeld heb..wauw!!
Ik voelde haar voor het eerst met 17 weken, de dag daarna ook weer, toen een paar dagen niet/ heel vaag, toen weer eens wel, toen weer paar dagen niet/heel vaag... enz... Bij die termijn hoef je het nog zeker niet dagelijks te voelen, en kan er zo een aantal dagen tussen zitten. Kan dus best meerdere keren per dag zijn, en daarna een week niet.