Hallo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Niesje92, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Halloo,

Ik heb een vraagje ik ben 21 en ik ben 3 dagen overtijd. En mijn testen zijn steeds negatief. Ik zelf snap er niks van ik ben gestopt met de pil. Ik heb echt last van zwangerschapsverschijnselen. Ik heb last van men tepels en borsten ze zijn pijnlijk. Ik heb last van slijmverlies, krampjes, en ik heb 2 weken geleden licht bloedverlies gehad van 3 druppels. ( ontnestelingsbloed? ) Ik ben ook heel moe en ik last van mijn onderrug. Ook heb ik hoofdpijn en in de ochtend last van misselijkheid. Ik heb hier nog nooit last van gehad ook niet toen ik de pil nog niet slikte. Mijn testen blijven maar negatief en ik ben ook nog niet ongesteld. En ik ben altijd al regelmatig ongesteld geweest.'

Weet iemand wat dit betekent? Want ik snap der niks van.

Groetjes Niesje92:(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je een poos aan de pil bent geweest is je cyclus meestal ontregeld. De klachten die je hebt van ontpillen lijken vaak op klachten van zwangerschap. Maar als je test negatief is ben je niet zwanger, en zul je op je ongesteldheid moeten wachten. Dat kan best nog een poos duren.
    Wil je zwanger worden, neem je dan foliumzuur?
    Als je niet zwanger wilt worden, denk dan aan andere anticonceptie nu je met de pil bent gestopt.

Mirjam

3. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hallo Mirjam,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb een hele lichte pil de ETHINYLESTRADIOL/LEVONORGESTREL TEVA 0,02 MG/0,1 MG. En ik dacht misschien omdat ie zo licht is dat mijn lichaam niet hoeft de ontpillen. Sommige raken meteen zwanger zodra ze gestopt zijn. Ik ben al begonnen met de foliumzuur. Ik ben nu een maand gestopt dus ik mijn vriend en ik willen er echt voor gaan. Hopelijk duurt het niet te lang... Kan echt niet meer wachten haha. Zou het ook kennen zijn dat ik te vroeg getest heb? Dat ik misschien te weinig hcg in mijn lijf heb?

Groetjes

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je kunt altijd over een paar dagen nog eens testen ja, wie weet.

Mirjam

Deel Deze Pagina