Hallooo! Soms denk ik echt dat ik gek word van me eigen lichaam! Ik heb uitgerekend dat me eisprong op 16 juli moest zijn nu heb ik al vanaf woensdag avond t/m vandaag krampen net alsof ik ongesteld moet worden en hoofdpijn:S Wat kan dit zijn want dit is de 2e maand dat ik ongesteld word na het stoppen met de pil en had hiervoor helemaal geen last van! Hebben jullie hier ervaringen mee..?
yep, eerste maand dat ik geen pil slikte heb ik vanaf een week na mijn eisprong dubbel gelegen zo ongeveer van de ongikrampen........maand 2 ongeveer een dag of 4 voor verwachte menstruatie last van mij buik (slik wel pilletjes en die helpen enorm naar mijn idee!) dus ja, echt heel herkenbaar, probeer er niets van te verwachten (is moeilijk, weet ik ) en als het raak is is het raak, zo niet, tsja....an niet
Toen ik net zwanger was had ik vanaf de 3e week van mijn cyclus al menstruatiekrampen. Dat bleek achteraf bandenpijn geweest te zijn. Maar het kan ook door het ontpillen komen, of zelfs door je eisprong. Helaas kun je alleen maar afwachten! Succes!
Dat heb ik ook elke week, is bij mij mijn eisprong Maar zoals ik bij Miez lees kan het nog van alles zijn. @Miez, dan al bandenpijn, wat snel, of hebben meerder dat?
Nee bandenpijn kan juist heel goed al heel snel in het begin. JE baarmoeder is normaal best heel klein en zit vast met banden waardoor ie op z'n plek blijft. Als je baarmoeder dus ook maar iets groeit, gaat dat aan die banden trekken. Mijn vk zegt dat het heel normaal is, vooral in het begin vd zwangerschap. En later ook weer als de baby opeens echt hard gaat groeien. Maar niet iedereen heeft er last van. X
Goedenavond dames, Ik heb een vraag, geen idee of ik goed zit hier met deze vraag, is de eerste keer hier maar ik ga hem toch stellen. Ik ben twee en een halve week geleden ongesteld geweest en heb sinds een week last van buikpijn. Het lijkt op de pijn die ik heb voor ik ongesteld moet worden maar toch net iets anders. Het zit voornamelijk aan de zijkanten van mijn buik, net naast mijn bekken. Ik ben er vrijdag voor naar de dokter geweest. Zij dacht aan een zwangersschap of een cyste. We hebben een test gedaan maar die was negatief. De pijn blijft en begint nu door te stralen naar rug en liezen. Ook begin ik meer last van afscheiding te krijgen, al een dag of twee echt het gevoel dat ik me af en toe even moet wassen....De afscheiding is doorzichtig en ruikt niet. Kan iemand mij vertellen of het toch een zwangerschap kan zijn? Begin me namelijk allerlei nare dingen in mijn hoofd te halen, chlamidya, een vleesboom, verkleefde eierstokken.... Ik zou erg graag kindjes willen maar heb mijn hele leven al het gevoel dat het niet zomaar zonder slag of stoot zal gaan..... Nou ja affijn...vraag is dus...Wat denken jullie?
Voor zwangerschapsklachten wel een beetje vroeg, aangezien je 2,5 week geleden nog ongesteld was. Heb je een regelmatige cyclus? En ben je misschien pas geleden gestopt met de pil? Dat je het gevoel hebt dat het waarschijnlijk niet zomaar zal lukken om zwanger te raken, zegt natuurlijk niets he. Als je je erg zorgen maakt om de buikpijn en het blijft aanhouden (en als je over 2 weken ofzo nog niet ongesteld bent) zou ik weer even langs de huisarts gaan. Niet te lang mee blijven rondlopen. Succes!
Dames bedankt voor de reacties! Ik ben vandaag weer naar de huisarts geweest omdat de pijn alleen maar erger werd. Ze heeft gevoeld en gekeken en het is volgens haar een schimmelinfectie. Nou heb ik die eerder gehad en ging niet gepaard met zoveel pijn, maar ja we nemen het maar aan! Nogmaals dank voor jullie reacties....