Ik krijg net spontaan een bloedneus... die heb ik nooit! Aangezien ik nu graag alles in verband leg met een eventuele zwangerschap vraag ik me af of het mogelijk is dat het daardoor komt... Iemand een idee? Roos.
Heb wel eens ergens gelezen dat dit een zwangerschapssymptoom KAN zijn! En ook bloedend tandvlees... Echt zeker zal je pas zijn na een test! Ik hoop het voor je!
Dat schijnt pas na een paar maanden zo te zijn.. nog niet aan het begin.. is mij op dit forum meerdere malen verteld.
Jammer dat het nog 9 dagen duurt.... en ik wil niet nu al testen; als ik test wil ik zeker kunnen zijn. En het is pas mn 1e ronde dus ik zou nu toch nog wat geduld moeten kunnen opbrengen...
ik sluit me aan bij leen1982, je hoort idd dat het een symptoon kan zijn. ik hoop voor je dat het raak is meid! succes met t lange wachten, gr mounia
een week voor nod had ik dagelijks, 4 dagen lang een bloedneus. En ben dus zwanger (echter wel met hormonen enzo, dus weet niet of dat nu zo'n betrouwbare graadmeter is) Heb ook wel eens eerder een cyclus gehad met in dezelfde periode, een week voor nod, bloedneuzen, maar werd toen gewoon ongie. Kan dus een symtoom zijn, maar hoeft niet. Nog eefkes geduld.
Ik las nu ergens op internet dat het wel een symptoom is dat juist heel vroeg bij zwangerschap kan voorkomen... Bedankt voor de reacties!
Ik had ook al heel snel bloedneuzen en bloedend tandvlees. Is echt een beginverschijnsel. Duimen dus voor je
Ik had ook bloedneuzen en week later kwam ik er achter dat ik zwanger was. Dus hier was het wel een zwangerschaps teken. Ga heel hard duimen voor je.
Hallo Dames, Ik had van de week ook een bloed neus en mijn tandvlees is ontstoken. Morgen ga ik weer testen na afgelopen zondag voor de 4 keer een negative test in handen te hebben gehad Denk wel dat ik zwanger ben omdat ik ongeveer alle symtomen heb, ik ben ook al 9 dagen overtijd nu, het moet dan wel .... Maar ik denk ook wel dat het een zwangerschaps symtoom is want ik heb ook nooit bloedneuzen. Groetjes Lieke
Ik heb in mijn vorige cyclus wel tot 5 x een bloedneus gehad, dacht ook dat ik zwanger kon zijn.. maar helaas..
Hier ook bloedneuzen gehad in het begin van de zwangerschap...en eigenlijk de hele zwangerschap door...dussssssssss...hoop het voor je meis!
Toen ik aan het ontpillen was had ik veel bloedneuzen, toen ik zwanger werd niet meer. Is pas later in de zwangerschap een symptoom.
Jeetje... wat een verschillende berichten! Nou ja, ik blijf gewoon maar lekker hopen en anders gaan we gewoon voor de volgende ronde!
Ben maar 9 weken zwanger geweest en heb 4 keer een bloedneus gehad, en die heb ik nooit! Groetjes Susan