Hoi Meiden, Ben nu 11, 5 week zwanger en zaterdag een goede echo gehad... Had ik dus gisteravond ineens bloedverlies... nou met mijn geschiedenis van miskramen natuurlijk gelijk in paniek... Manlief ook in paniek... ik maar gelijk de vk noodnummer gebeld... Zij vroeg mij gelijk of ik net ontlasting had gehad... dat had ik inderdaad... Maar ik wist helemaal niet dat je daar bloedingen van kon krijgen... ik was wat gerustgesteld en mocht bellen als het de volgende ochtend nog steeds bloedde... Dit doet het godzijdank niet meer! Maar ik ben toch even geschrokken, heb slecht geslapen (wat ik toch al 2 dagen deed door enge dromen ) dus zit er lekker doorheen... Wat ik me dus afvroeg heeft iemand dat ook wel eens gehad na ontlasting... het was trouwens echt vaginaal bloedverlies... bedankt voor jullie reacties... Liefs Mik
ik herken het wel, schrok me wild ik had/heb erg last van obstipatie, en door het persen was een bloedvaatje geknapt in de baarmoedermond. (is wat mijn VK vertelde) want het was idd echt vaginaal bloedverlies, geen aambeien ofzo.. veel plezier met je verdere zwangerschap iniedergeval!
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat was wel even schrikken zeg! Ik herken het heel erg. Heb dit ook gehad, m'n moeder heeft ze me er zelfs een keer voor van m'n werk gehaald, omdat ik echt dacht dat ik een miskraam ging krijgen! Gelukkig bleek dat dit ook om een bloedvaatje ging wat was gesprongen na toiletbezoek De VK heeft op een plaatje laten zien hoe dat werkt en het zag er idd heel logisch uit! Dus geen zorgen, lekker genieten! En super dat je echo goed was!
Ik heb het ook gehad. Ik had het met 6 weken en 5 dagen. Waarschijnlijk omdat ik mijn neus te hard gesnoten heb (zat verstopt) 2 dagen later op de echo een kloppend hartje gezien en vanmorgen weer (dat was een verrassing) want we moesten op intake.
Het is nu gelukkig ook allemaal weg... maar ik had er nog nooit van gehoord dat dat kon... maar dus gelukkig niet geks... Ben zo blij dat het gewoon maar een bloedvaatje was
Hey Je weet mijn verhaal denk ik wel, maar ik had dat ook. En ik verloor bloed zonder enige aanleiding! Het schijnt soms zelf bij een bepaalde beweging te kunnen bloeden, de gynaecoloog zei dat ze er soms nooit achter komen hoe het nou kan... Als het gelijk weer gestopt is zou ik me zeker niet druk maken, maar ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan...
JIPPIE!!!!!!! EINDELIJK DE MAGISCHE GRENS BEREIKT!!!! Het gaat eindelijk goed komen met ons! Ik moet nog even een weekje wachten, maar heb bij 10,5 week nog een echo gehad en de kleine was me druk aan het doen! K ga er dus wel vanuit dat het over een week allemaal nog goed is... Wat een wonder he?..... Liefs,
wat schrik je dan he, gelukkig is het gestopt, ik wist ook niet dat dat door ontlasten kan komen, misschien omdat de bm meer doorbloed is en dat er door het persen een adertje is geknapt.. hoop in elk geval dat het wegblijft en je weer lekker kunt genieten!
Voor zover ik weet ligt die magische 12 weken grens alleen maar daar omdat dan de echo vaak plaatsvindt Dus met 10 weken een goede echo, is ook in de veilige zone. Het verschil in de kans waarop het mis kan gaan is dan verwaarloosbaar.