Ongesteldheidspijn,maar toch een positieve test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mirjamc, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb ik ook gehad toen ik zwanger was van Jamie. Ik hield mezelf steeds voor de gek door te zeggen dat ik nog wel ongesteld zou worden, maar ik was inmiddels toen al 6 weken zwanger, hihi!
     
  2. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha beter!
     
  3. Bij Liene had ik dat ook, heeft ook een tijd geduurd hoor (een paar weken) voor het weg was. En begon ook voor NOD.
     
  4. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    waren er ook mensen die al voor de nod dag een beedje ongiepijn hadden en misselijk?

    grtjess
     
  5. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ja ik ben al ruim 2 weken voor m'n nod misselijk en heb al een week een wat trekkerig gevoel in m'n buik, maar ben dus ook lekker zwanger.

    dat trekkerige beangstigd me wel een beetje, maar kan me nog herinneren dat ik dat bij de zwangerschap van ons zoontje ook had, al begon het toen pas rond de 5 weken en nu al rond de 3e week.
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hallo

    Ik heb zelfde dat ongi gevoel en dacht vorige week donderdag ongi te worden maar dus nog steeds niks morgen weer eerste dag pil slikken was deze maand in de eerste week 3 keer vergeten en de laatste week ook een dag vergeten. Was in die week wel ineens wat ongi misschien wat ontregeld maar ik weet t niet vind het allemaal heel vaag

    Had vorige week donderdag alleen wat bruinachtig spul in mijn tampon voor de rest helemaal niks. Ik weet niet of ik zwanger ben moet testen, wanneer zou ik dat het beste kunnen doen? was morgen van plan maar aangezien ochtendurine het beste is wordt het dinsdag denk ik.

    groetjes sunny
     
  7. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo Sunny,

    Als je in de eerste periode van de strip een pil vergeet is de rest ook onbetrouwbaar.. ik ben zo zelf ook zwanger geraakt (helaas vroege mk) maar ik zou dus voor je aan je nieuwe strip begint zeker een test doen.. morgen of dinsdag zou geen probleem moeten zijn! Kan ook bij HA trouwens!

    Succes!

    Ps is eventueel kindje wel gewenst?
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    tis niet gepland maar goed beetje stom dak dat ben vergeten kwam omdat ik toen nachtdiensten had en in de verhuizing zat. En gehaast naart werk ging en totaal nie aan de pil dacht en als het werkelijk wel zo is dat ik zwanger ben is het natuurlijk welkom. abortus oid denk ik niet aan dat vind ik persoonlijk vreselijk.
    Maar ik denk dat ik die test dinsdag doe haal eerst wel 1 bij de apotheek weg ofzo geen idee welke het beste is maar als t negatief is ga ik gelijk weer aan de pil. Had eerst nog een paar jaartjes willen wachten.

    groetjes
     
  9. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Kan ik me voorstellen! Het maakt niet veel uit welke test je neemt, ze zijn allemaal goed! Zou er een van de apotheek zelf nemen of een van huismerk van je drogist! Die zijn wat goedkoper!

    Succes meid en laat wat weten!

    Groetjes
     
  10. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    oke ik denk dak naar de apotheek toe ga en kan ik daar ff vragen welke ik het beste kan nemen. Ik laat t wel weten wat het wordt.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina