MissQ: Fijn dat je nu toch beter geslapen hebt, dat scheelt toch alweer wat he. Je voelt je dan vaak toch alweer een stukkie beter. Doe maar lekker rustig aan en fijn dat je moeder je hebt bij de boodschappen, sta je er toch niet zo alleen voor he, en t is een stuk gezelliger! Karin: De pijn in schaambeen-gebied herken ik ook nog wel. Bij mij waren dat toendertijd ook de indalingsweeën. Tja, ik heb deze laatste kwaaltjes altijd het ergste gevonden Zeker als t je eerste kindje is, weet je niet wat het nu precies is, aangezien je nog niet weet hoe de echte weeën aanvoelen. En dan ga je je toch al gauw een beetje druk maken, maar 1 kleine troost, zolang als jullie al zwanger zijn hoeven jullie niet meer nog heel even volhouden, voordat jullie t weten ligt er een klein wondertje naast jullie Liefs Angela.
Hallllo, Ja precies het duurt nog even voodat we ons kleine wondertje vast kunnen houden. Kan soms gewoon niet wachten. Wil zien hoe hij eruitziet, wil hem vasthouden. mmmmm nog een paar weekjes. Groetjes Karin
Hey dames, Hoe is jullie dag verder verlopen??? Alles rustig gebleven??? Geniet van jullie avond!!!! Liefs Angela.
Hoi Angela, Heb weer een paar keer die krampen terug gekregen, maar denk dat ik dan weer teveel had gedaan ofzo. Ook als ik te lang in een zelfde houding sta of zit krijg ik het..... dan zijn het toch geen voorweeen? Maar ze trekken ook door naar mijn rug toe. Heb mijn mannetje gevraagd of ie me vanavond eens lekker wil masseren, misschien dat dat helpt, zoniet is het in ieder geval erg lekker! Hoe gaat het met jou? Veel liefs, MissQ.
He, balen dat je er toch weer last van gekregen hebt. En helaas, ook als je gewoon zit of staat kun je last hebben van voorweeën Heerlijk een massage ik hoop dat je er baat bij hebt en anders in ieder geval goed ervan hebt kunnen genieten Hier gaat alles prima, dankje, begin nu wel steeds meer en vaker last te krijgen van harde buiken, die af en toe ook niet echt prettig zijn, maarja verder heb ik gelukkig geen klagen en weinig klachten Hopenlijk kom je goed en rustig de nacht door!! Liefs Angela.
@Auquarius Ik heb me voorgenomen vandaag het heeeeeel erg rustig aan te gaan doen..... vanmorgen heb ik mijn man naar zijn werk gereden met de auto en ben terug naar bed gegaan daarna. Nu voelt het allemaal rustig, hopelijk blijft dit nog even zo! Veel liefs, MissQ.