Hoe lang duurde de innestelingsbloeding bij jullie en hoe erg was deze?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chromie, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    #1 Chromie, 15 sep 2015
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
    Hoi hoi iedereen ;)

Ik heb het forum wat afgezocht maar zit toch nog met twijfel:
    Het is de 7de maand dat ik geen pil meer neem, mijn cyclus is van 23 naar 27 dagen gegaan wat nu de laatste 2 maand op 27 is gebleven.

Vermoedelijke eisprong op cyclusdag 14 - 6 sept. (typische symptomen die ik steeds erg heb MAAR wel de enige dag met een heeeeeel licht streepje op de ovulatietest, andere dagen negatief) en dus geklust.

Nu even niet zo nette details :)

Cyclusdag 19 had ik 's avonds erge steekjes links onderaan.

Dag 20 had ik 's ochtends een lopend witverlies met een heeeel klein beetje bruin in, rest van de dag niets meer te zien...

Dag 21 had ik 's ochtends echt lopend bruinverlies maar na het afvegen was het weg :( en heb ik de gehele dag enorm veel buikpijn gehad.

Dag 22 's ochtends een propje heel donker bloed (bijna zwart) en de rest van de dag niets meer, enkel opnieuw veeeeel buikpijn en met vlagen misselijk :$

Vandaag dag 23 en sinds deze ochtend heel licht bruinverlies en enkel bij het afvegen, in onderbroek dus nooit iets te zien... pijn en misselijkheid zijn al veel minder maar nog aanwezig!

Heb dit de voorbije 7 maanden helemaal niet gehad en ben dus heel erg verward nu...

Mijn ms zou 21/09 pas mogen doorkomen :(

Iemand die dit ook heeft of heeft gehad? Of weet wat dit kan zijn?

Thanks girls! :p

2. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hoii!

Moeilijk om zo in spanning te zitten! Ik had 4 dagen voor NOD bruinverlies in mijn onderbroek, en tot twee keer toe een rode veeg op het toiletpapier. Het was niet echt donkerrood, maar wel echt rood. De dag erna was het alweer weg!
    Vond ik vreemd, want ik dacht dat het mijn ongi was.
    Het bleek dus een innesteling te zijn!

Bij iedereen is het natuurlijk verschillend.
    De een heeft niks, de ander heeft 5 dagen bloedverlies en blijkt toch zwanger te zijn ;)

Ik duim voor je!

3. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Vandaag zijn de ms doorgekomen, wel 5 dagen te vroeg :(

4. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Heb ik ookk

4 september eispronf gevoeld 10 september steek in mn baarmoeder.. 13 septembet bruin afscheiding maar is eigenlijl vroeg voor menstruatie ik word altijd na eisprong 14 dage later ongesteld. Nu heb ik bloed maar wel minder dan normaal ... kan van alles zijn of zwanger of ongesteld ik ga over weekje testen :D

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Sorry voor spel foute zit op mobiel haha

6. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit innestelingsbloed gehad.

7. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    @priincess: is om gek van te worden hé die onzekerheid en al die nieuwe symptomen ;)... Al wil ik jou wel meegeven niet te veel te hopen dat dit iets betekend, bij mij was het een heuse teleurstelling deze ochtend :(

Maar natuurlijk begrijp ik goed wat je voelt, die spanning en dat afwachten! Ik wens je alvast alle succes toe en hoop dat er bij jou binnenkort een 2de streepje verschijnt! ;)

8. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik had precies een week na mijn (vermoedelijke) eisprong wat steekjes en pijntjes in mijn onderbuik en liezen en 1 scherpe steek waar ik wakker van werd. Was na 1 dag ook weer voorbij. Geen bloed of meer afscheiding. Ik dacht/hoopte toen dat dit innesteling was. En dat bleek achteraf zo te zijn want heb sinds gisteren al 2 positieve testen 3 dagen voor nod! :D
    Dus het kan nog alle kanten op meid! Succes met afwachten en hopelijk heb je straks ook een mooie 2e streep op je test.

9. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Haha ja hoop ik ook maar goed.. heb ook lichte streep bij me navel ?? Ik weet niet of dat kan vroege symphtome of hoe je dat ook schrijft hahaha :p

10. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Gefeliciteeerdd

11. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    En nu is de bloeding opnieuw gestopt, was dus enkel een heel donker rood/zwarte dikke brij deze ochtend en nu vanaf deze middag niets meer!!! :$

Snap er niets meer van!

Deel Deze Pagina