Beste iedereen, Hierbij wil ik mij natuurlijk voorstellen, ik ben mandy, woon nu 2 jaar samen met mijn vriend en katten De reden dat ik mij hiervoor heb aangemeld, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, is dat ik een beetje bang ben dat ik zwanger ben.. Begrijp me niet verkeerd, ik wil heeel graag een kindje, dit is alleen eigenlijk niet het moment. Een maand geleden 6 december was ik ongesteld geworden, daarna heb ik besloten om een maandje te stoppen met de pil om medische redenen.. Ik slik al 12 jaar de pil dus kan mij niet voorstellen dat ik binnen dit maandje zwanger ben geraakt! Het zit zo.. Ik heb nu sinds een week ongeveer ontzettend last van ongesteldheidspijn, echter is deze pijn 2 dagen geleden verdwenen, nu voel ik het weer maar echt een klein beetje.. Zou nu dus een cyclus hebben van 32, 33 dagen.. Aan de ene kant denk ik, ja dit kan aangezien ik pas een maand ben gestopt met de pil, aan de andere kant maak ik me zorgen omdat de pijn afzwakt en ik nog steeds niet ongesteld ben.. Mijn vriend zegt, doe een test, maar ben bang dat dit te vroeg is en hij negatief uitslaat en ik nog niks wijzer ben.. A. Wat moet ik doen? Is het te vroeg om te testen? En b. Die pijn? Is dit normaal? Ik hoor graag een advies, ben bloednerveus! Liefs mandy
Hoi Mandy, Ik denk niet dat je zwanger bent hoor, als je zolang de pil hebt geslikt ,maar natuurlijk is er altijd een kans. Als je stopt met de pil moet je lichaam weer ontpillen en dat kan wel een tijdje duren voordat de eerste echte bloeding weer komt, dus kan je ook echt niet zeggen dat je overtijd bent, sommige mensen wachten al 3 maanden.. Als je echt zekerheid wilt moet je testen. Ik had bij de eerste maand ook rond 28 dagen last van krampen een week lang en daarna mijn menstruatie. Succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt. liefs flower
Nou ik zou gewoon even een test doen, want dat kunnen wij ook zo niet zien! sommigen zijn wel zwanger geworden gelijk na het stoppen van de pil dus het kan wel maar het kan ook zeker ontpillen zijn en dat alles nog op gang moet komen! Ik zou toch even testen, voor je gevoel.
Sorry, ik dacht dat ik een mail kreeg als er een reactie was! Heb inmiddels een test gedaan en deze geeft inderdaad - aan! Maar ongesteld ben ik ook nog steeds niet, wel voel ik wat steekjes weer dus afwachten maar denk ik! Groetjes Mandy
als je stopt met pil moet je lichaam idd ontpillen en dat kan met buikkrampen gepaard gaan.je hormoonspiegel wordt op zijn kop gezet, die gaat weer naar natuurlijke stand en dat kan klachten met zich meebrengen waaronder ongipijn,kribbig etc......
Oke! Ja allemaal puistjes kreeg ik ook die ik noooit heb. Maar die zijn sinds paar dagen aan het wegtrekken nog steeds wacht ik op mijn ongesteldheid, ben nu bijna een week overtijd, als ik tenminste uitga van een cyclus van 30 of 31 dagen, anders dus al langer! Nog steeds afwachten, maar hoelang :s