Ongesteldheidspijn week 13?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Divarg, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik ben nu 13 weken zwanger en heb sinds vandaag een zeurende ongesteldheidspijn. Nu heb ik dat heeeel af en toe een enkele keer een paar minuutjes gehad maar dit duurt de hele ochtend al. Verder heb ik mijn buik bijzonder weinig gevoeld de hele zwangerschap.

Overal lees je dat het banden zijn, heb vorige week met 12+3 een goede echo gehad, maar ik ben toch ergens zo bang dat het een beginnende miskraam is?
    Mensen ervaringen en advies?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Dat klinkt als typische groeipijn... Heb ik ook veel gehad rond dat termijn en nog eens rond de 23 weken.... Als je geen bloed of vocht verlies hebt is het hoogst waarschijnlijk dus groeipijn... En anders even je urine op blaasontsteking laten nakijken

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik herken het ook. Verder zou ik ook even laten testen op blaasontsteking, daar kun je ook buikpijn van krijgen (de klachten zijn anders dan vóór een zwangerschap).

4. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Bedankt meiden. Ik ga donderdag ff hartje luisteren en zal het dan gelijk over een eventuele blaasontsteking hebben. Het voelt ook zwaar alsof ik enorm naar het toilet moet (nummer 2) maar dat hielp niet echt :p Is dat zware gevoel ook normaal?

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Alsof er een steen op je buik ligt? Dat had ik met 14 weken namelijk

6. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ja Elliepellie! Alsof mijn broek (die al wagenwijd openstaat) veel te strak zit.. Normaal dus?

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Bij mij wel iig. Had dat heel erg met 14 weken.... Duurde op en af tot 22 weken... Volgens vk kon dat groei zijn, je banden of later, het kindje dat laag ligt

8. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Fijn, (nouja niet de pijn, wel dat het normaal is :p) en geruststellend! Bedankt!

9. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hier op het forum kan ik alleen mijn ervaring delen. Ik wil je wel op het hart drukken dat als je het niet vertrouwd of erg ongerust bent altijd de vk te bellen. Iedere zwangerschap is anders en de vk is the place to be ;)

10. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik ga er donderdag langs :) Maar het is niet heel erg pijnlijk, het zeurt alleen constant, ik verlies geen vocht of bloed dus het zal wel loslopen!

11. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb ook al steeds dat 'zware' gevoel terwijl ik nog amper een buik heb. Ik probeer me ook maar niet te druk te maken en vind veel geruststelling hier op het forum. Maar inderdaad, als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen!

Deel Deze Pagina