Hoeveel beschuit + muisjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik zie de leukste, gekste kraamtraktaties voorbij komen (lange vingers, chocolaatjes, soesjes, etc), maar het worden hier écht de traditionele beschuitjes.. Maar heb geen flauw idee hoeveel ik in huis moet halen! We doen zo'n 45 geboortekaartjes de deur uit (verwacht alleen bij lange na niet iedereen op bezoek, heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen er langs zullen komen) en voor het werk van manlief moet ik denk ik op 20 personen rekenen..

Lastig dus! Zeker omdat ik alvast wil gaan inkopen..
    Hoeveel pakken beschuit + muisjes hebben jullie van tevoren in huis gehaald of willen jullie gaan halen? (Gut, waar een zwangere vrouw zich al niet druk om kan maken! :D)

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zou twee pakken muisjes, 1 doosje boter en 4 rollen beschuit in mijn voorraadkast willen hebben, dan ben je een heel end! :)

Ik heb zelf 1 cake, 1 pak Madeleine cakejes, 2 pakken muisjes en een slagroom bus in de kast :)
    (ik haaaaaaaaaaaaaaaat het dat de helft van de muisjes van je beschuit en bordje afrollen op de grond................ hahahahaa)

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had 3 doosjes muisjes en 5 rollen beschuit. Toen mijn man naar z'n werk ging om te trakteren heeft hij zelf 5 doosjes gehaald (50 mensen voeren) en heel wat rollen beschuit. We hebben daarom nu ook veel over.
    Op de doosjes muisjes staat hoeveel beschuiten je ermee zou kunnen smeren. Geloof iets van 18. Mocht je niet genoeg hebben dan kun je altijd bijhalen natuurlijk

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik heb 3 rollen en 2 doosjes muisjes gehaald
    Mocht het te kort komen dan kan mijn man er altijd nog omgaan ;)
    Want voor zijn werk gaat hij dat ook halen
    Maar voor thuis hebben we wel zat staan denk ik ;)

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe

Een tip: alle muisjs in een bakje gooien en de beschuitjes oid wat je maar wil erin drukken, je bespaart een hoop muisjes en je bespaart jezelf een hoop schoonmaken haha! Ik had 4 pakken beschuiten en 2 pakken muisjes in een bakje gedaan om op die manier te "smeren" en ik had zelf ook heel erg veel zin in beschuit met muisjes dus het kwam snel op

6. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik eet die muisjes ook gewoon op mijn brood (ook als ik niet zwanger ben) en beschuit gaat er hier ook redelijk snel door dus...te veel is bij mij nooit een probleem...

In jou situatie zou ik ook gaan voor 2 pakken muisjes en 3 rollen beschuit...

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij hadden genoeg aan 2 rollen beschuit en 2 doosjes met muisjes.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Echt, geloof het of niet maar ook na je bevalling schijnen er nog supermarkten te zijn waar ze het verkopen, echt!! :D *grijns*

Haal twee rollen en een doosje muisjes. Als het op is, is het op en kan je man altijd nog wat bijhalen. Bijkomend voordeel van niet 5 pakken muisjes van te voren in te gaan slaan: hoef je ook niet tot dat ze je neus uit komen nog muisjes te blijven eten ;)

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik zou zeggen koop gewoon een goede voorraad het gaat toch wel op 😉

Deel Deze Pagina