Ja jullie hebben gelijk ook!!! Ik ben nu aan het werk...heb m'n vriend gevraagd een test te halen dus ga hem morgen ochtend doen! Heb ook al een week last van heel vet haar eigenlijk gelijk na het wassen is het alweer vet...ook iets van een zwangerschap? Nog steeds geen enkel teken dat ik ongesteld wordt...nog steeds veel afscheiding dus ga maar gewoon testen dan weet ik het zeker! Dank jullie wel voor de lieve reacties! X
spannend hoor @Lautje!!! ik hoor ook dat ie kruidvat 2v5 heel goed zijn!!! hoop voor je morgen een positest hier al vrij snel na mn ei steken in mn buik en ongipijn, volgens de ovulatie-calculator zou ik vandaag mn innesteling hebben, maar had alleen in de ochtend wat heftigere steekjes op dit moment meer ongipijn....ok erge rugpijn en last van afscheiding!! maar durf ook nog niet op n zwangerschap te hopen aangezien mn lichaam me vaker voor de gek heeft gehouden :S hrb nu nog geen zere/gevoelige borsten wat ik normaal wel al snel heb na mn ei mja t kan nog komen. Vanmiddag ook een erg rommelende buik terwijl ik ook al veel had gegeten...tja t is afwachten mn NOD is pas de 25e dus jah...we zullen zien of ik nog meer klachten krijg of niet?! Altijd spannen die weken na je ei!!!
succes lautje hier ook nog steeds geen ongi ondaks de krampen van gisteren vandaag wel wat krampjes gehad maar niet zoals gisteren, ga morgenochtend nog eens proberen te testen
Lautje heb je al getest?? Kan me voorstellen dat het spannend is, maar onzekerheid is ook niks. Nou vanmorgen hier wederom een omowitte test Had toch eigenlijk wel goede hoop maar helaas
Ik dacht: die zal wel vroeg wakker en online zijn, haha. Maar ik zie dat je nog laat online was, dus misschien lig je nog wel even lekker uit te slapen. (Of zoals ik zou doen in deze situatie: heel vroeg wakker zijn om te testen en daarna terug m'n bed in kruipen. ) Heb je nog wel kunnen slapen ondanks de zenuwen? Ik ben benieuwd wat de uitslag was hoor!
@Lautje wauuwwww wat een knaltest zeg!!! Gefeliciteerd meis, je bent al de tweede vandaag!!! leuk begin van de zondag en geeft ons wat meer hoop Geniet er maar lekker van meis!!! hier verder alleen rugklachten en steekjes in mn buik, nog steeds geen zere/gevoelige borsten te bekennen, die ik normaal al snel na mn ei heb :S Oh en veel afscheiding wat normaal na mn ei stopt maar nu door blijft vloeien....