WOEHOE!!! Gefeliciteerd hoor! En wat een knaltest gelijk, dat is wel het voordeel van een paar daagjes wachten, dan hoef je niet te turen.
Dank jullie wel allemaal!!!!! Ja echt een dikke streep hihi ben gelijk op internet aan t kijken voor leuke dingetjes
Hoi mag ik me bij jullie toevoegen? Ik zal me even snel voorstellen: nu 14 maanden bezig en sinds 3 maanden lopen we bij de gyn. Talloze onderzoeken gehad en als laatste de baarmoederfoto. Nu al 3 dagen overtijd, ik dacht yes! Dit gaat goed, al wel een week last v lichte krampjes, al 3 X getest maar alles negatief ( kan t nie laten om te testen hihi) nu gisteravond ineens wat meer kramp, ging ik naar de wc en was er ineens helder bloed op t papiertje,wel minimaal. Nu volgende dag heeeel minimaal wat donkerder... Buik voelt nu wel constant ofdat de ongesteldheid gaat beginnen.... Ik wordt hier zo zenuwachtig van Zou t nu wel of zou t niet!!! Ik weet dat t gewoon afwachten is maar wou t toch ff delen. X
Ik hoop voor je dat t innestelingsbloeding is en dat je gewoon te vroeg getest hebt!! Maar t kan ook dat je ongi nog moet doorbreken :S spanned meis maar ik hoop dat je ongi uitblijft en gauw n positest zul krijgen!!!
Bedankt rabia84! Is toch fijn om er met andere erover te kunnen praten!! Innestelingsbloeding heb ik ook over na gedacht,maar dat is toch alleen na je eisprong? Soms denk ik volgens mij ben ik gewoon schijnzwanger omdat ik t zo graag wil.... Als t nu niet raak is beginnen we met iui, en dat wil ik zien te verkomen natuurlijk!
Nou meis dan ga ik dubbel zo hard voor je duimen!!!! Jah innestelingsbloeding is na je ei idd...ik heb dat ook hoor had vandaag zoveel symptomen veel afscheiding, moe, koude voeten, vreetbui en later weer misselijk, heel boos ineens en later zomaar huilen, en last van rugpijn en krampen maar m'n NOD is pas 25e dus jah ik durf t gewoon niet te hopen en ben ook bang dat t allemaal maar schijn is omdat ik t zo graag wil en begrijp je heel goed meis!!! Dus net als vandaag zoveel gevoeld maar jah ben toch bang dat t niks is omdat ik vaker veel symptomen heb en dan toch ongi wordt :S tja en dat lange wachten maakt je alleen maar gek de ene keer heb je weer hoop en dan lees je weer iets ofzo en denk je nee is niks wordt wel weer ongi mja...t lijk me ook zo mooi en onbeschrijfelijk om zwanger te zijn!!! Tja moeten maar geduld hebben, hoe moeilijk ook!!! :S ik hoop echt op positief nieuws voor jullie!!!!!
Nou vandaag een beetje begonnen met bloeden....ik ben zo benieuwd of t echt doorzet?! De hoop heb ik eigenlijk wel al opgegeven Jij moet dus nog even wachten maar je heb wel veel verschijnselen!! Ik hoop t ook voor jullie X
dankjewel!!! jah is ook nog vroeg jah...beetje misselijk met vlagen als ik heb gegeten gaat wel beetje weg. gisteravond ineens hele heftige krampen maar jah moest daarna ook naar de wc dus zal mn spastische darmen wel zijn :S Echt balen voor je meis hoop dat t niet zoveel is dan is er mss nog een beetje hoop voor jullie!!! fingers crossed
Oh Nancy82 balen is dit he!!! Kan wel door de grond zakken,dacht deze X echt dat het zo was..... Maar ja weer op naar de volgende x,helaas voor ons nu met iui....jij ook weer sterkte he
@daan Balen meis!!! en dan ook na 6 dagen overtijd :S is zo rot als je denkt dat t raak is en niet zo is :'( maar hopelijk meer succes dan met iui good luck girl!!!
Jah helaas is m'n ongi doorgezet op naar de volgende ronde!!! En op zoek naar de eitjes Hihi.. Nieuwe ronde nieuwe kansen Hoe is t verder met jou, Daan?!