Pfffffft zeker spannend!! Mijn laatste ongi was op 23 augustus, denk dat ik zo rond de 20e weer zou moeten worden. (Maar dit is mijn 1e cyclus zonder pil, dus geen idee wat mijn precieze cyclus is .. ) Ik heb nu sinds een week ongeveer al die krampjes rechts onderin mijn buik, heb ook t idee dat ik wat vaker moet plassen, maar kan ook schijn zijn haha Ik doe de 14e al een MatCare testje maar zoieso de 20e. kan gewoon niet wachten Mocht ik alsnog ongesteld worden, tja volgende ronde beter.. Liefs!
hoi hoi, daar ben ik weer even! Heb vanmiddag getest..... en helaas... negatief! maar ben nog steeds niet ongesteld! heb nog wel pijntjes, maar ben ook met vlagen misselijke en heb nu al 2 weken pijnlijke borsten.. dus ik denk echt wel zwanger te zijn.. maar ja, zolang er geen bewijs is.. @pefectionn: ik zie dat jij vandaag mag testen? wanneer ga je het doen? @pooh82: ik ga morgenvroeg weer testen, maar dan met ochtendurine!! Ik ga ook voor iedereen duimen, dat het raak mag zijn. Hou jullie op de hoogte!!
zolang er nog geen bloed is, is het goed hé. mss wel beter dat je met ochtendurine test. Ik doe nog helemaal geen test, mijn NOD is maar de 20e dus ik wacht zeker tot dan.
klaproosje; ik test niet , deze ronde ga ik lekker afwachten en we zien wel wat er gebeurd! gelukkig geen testen in huis haha! ben jij ook overtijd? x
Spannend!! Wat kunnen jullie goed wachten zeg! Ik heb gister met mijn vriend afgesproken om zondag eens te testen, gewoon leuk..Iets om naar uit te kijken. Bij mij blijft het rommelen in mijn onderbuik, gisteren avond wel last gehad van lichte kramjes, had echt geen zin in sex, en meestal verzet ik me zelf wel en duik ik er bovenop maar dit keer echt niet. Gek he. Mijn benauwdheid is wel toegnomen. Alleen mij borsten groeien eeeeecht NIET. Ik heb al zulke grote (NOT), dus ik sta elke dag te wachten hahahaha. x
Ja is ook leuk om iets te hebben om naar uit te kijken, hoop niet dat je teleurgesteld word Haha ik ken t hoor.. Ik kan ook niet waaachten tot ze een beetje opzwellen of wat groter worden.. maar ik acht de kans zeer klein bij mij Hey heel veel succes! liefs xx
behalvel last van krampjes en een sterkere reukzin heb ik nog nergens last van. mijn (.)(.) zijn al groot genoeg, ze moeten echt niet groter hoor.
@klaproosje1979: Jammer van je negatieve test! Ik hoop dat je morgenochtend alsnog een positieve in handen mag houden! Ik ga ook morgenochtend testen (mocht ik vanavond niet ongi worden natuurlijk) Hoe laat ga jij testen? Misschien leuk om elkaar te laten weten wat het is geworden? Ik ben rond 7 uur op, dus ga gelijk testen....dan zal ik in dit topic wel schrijven wat het is geworden....(ik ga er maar vanuit dat het negatief is, dan kan het altijd meevallen) Heb er gewoon de zenuwen van! en ben zo bang dat de teleurstelling groot is, ondanks dat ik er niet vanuit ga dat ik zwanger ben...
klaproosje,.. nog gewoon maar weer even afwachten..moeilijk he? kan ik me helemaal voorstellen...maar inderdaad, zolang er geen menstruatie is, kan j nog zwanger zijn.... sterkte!! voor iedereen trouwens hoor, in welke fase je ook zit!!
@Wupsie: GEFELICITEERD!! Geniet er maar lekker van! En het geeft ons weer hoop en moed dat het dus misschien wel eens een goed teken kan zijn! Ik hoop het zo!!!!
WUPSIE !! Proficiat! Fijn dat je het hier hardop kunt roepen he! Niemand hoort je aan gezien je waarsch nog even stil wil houden! Succes in het volgende forum ! (of blijf je nog?)
o wupsie, wat goed! gefeliciteerd! en pooh: ik ben waarschijnlijk rond die tijd ook wel op, dus misschien tegelijk testen ga nu slapen! als ik morgenochtend wakker ben, zal ik als eerste naar dit topic komen ok?! lieve groetjes, klaproosje!
Hoi dames, Dank jullie wel voor de felicitaties!! Ik blijf hier nog even hangen hoor!! Het voelt zo onwerkelijk, maar heb al zoveel klachten! Mijn schoonouders weten het, en mijn ouders binnenkort ook! Nu eerst even een goede echo en dan de zussen. Verder pas na de 12 weken Liefs