Ow nou ik had heel veel klachten hoor.. Dacht bijna dat ik gek was.. Daar was dus niks van waar:x Donderdag 27 augustus had ik mijn eisprong, en die zaterdagnacht begon de misselijkheid!! Verder duizelig, geen honger, snacht niet meer kunnen slapen door de nachtmerries, en op het laatst bovengenoemde klachten (borsten, menstruatiekrampen)!! Dus het kan wel echt, mijn hormoon was 7 dagen na mijn ei al zo hoog (98,8%) dat ik dus echt al zwangerschapsklachten had Ik duim voor jullie mee!!
Kom even spieken of hier al mensen zijn die inmiddels hebben getest... @klaproosje1979: ik weet dat je morgen gaat testen, dus alvast heel veel succes en ik duim nog steeds voor je hoor! Hier gaat alles goed. Heb vanochtend een CB test gedaan voor de zekerheid en deze gaf echt "zwanger"aan. Ik had 3 dagen voor NOD dus soort ongikrampen, wel een iets ander gevoel. Verder niet echt klachten, op veel plassen na. Het kan dus een goed teken zijn! Al kan ik dat jammer genoeg niet garanderen...
Hey ladies! Heb ook al sinds donderdagavond ongiklachten, verder geen zw.klachten. Had dinsdag 1 sept. een licht positieve ovutest, woensdag negatief. Ik denk dus dat mijn ei zondag 30-08 of maandag 31-08 is geweest.. Dat zou betekenen dat mijn NOD a.s zondag of maandag is... Denk dus sinds donderdagavond ongi te worden, maar er komt niks.. Alleen beetje afscheiding... Leuk om te lezen dat meiden deze klachten ook hadden en zwanger blijken te zijn. Ik zou t wel erg leuk vinden, haha. @Wupsie en Pooh: gefeliciteerd!!!
mutzi...spannend dan he? al die seintjes van je lijf... en jij moet maar wachten...en wachten.... heeeeel herkenbaar...
Mutzi, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ga woensdag testen maar het rare is dat mijn tempkaart nu aangeeft dat ik donderdag een ovulatie heb gehad maar dat lijkt me sterk. groetjes Carina