ongesteldheidspijntjes,eventuele innesteling?.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buikje123, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb ze ook sinds 2 dagen. Mijn NOD is zondag, dus zou kunnen.
    Maarja, ga nergens van uit.

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ook hier ongi pijntjes,...Heb ik eigenlijk altijd vanaf mijn eisprong tot mijn ongi sinds ik gestopt ben met de pil,... De maand dat ik zwanger was had ik juist een stuk minder pijn in mijn buik,...dus ik weet niet of ik nu blij moet zijn of juist niet,...
    Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, dat heb ik afgelopen maanden ook wel gemerkt,...
    Hopelijk is het bij jullie (n bij mij ;)) raak meiden!!

Ik blijf even meelezen hoor, ben erg nieuwsgierig of het raak is bij jullie?
    wanneer gaan jullie testen???

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoii

bedankt voor alle reacties. ik heb ook heel veel pijn in mijn linkerborst, bij wijze van spreken al als je er naar kijkt.
    alles is gevoelig, mijn buik ook. ik heb echt elke dag wel even ongesteldheidskrampjes en een lage rugpijn, is niet zo heftig en verdwijnt ook weer snel. ik heb ook veel slijm(sorry voor de onsmakelijk details).. ik vind het zo spannend..

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Vanacht werd ik wakker van de misselijkheid, uur boven de wc gehangen. hebben meer mensen dit gehad? en dan snachts?

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Buikje...!

in de ronde dat ik zwanger bleek te zijn,..en dus nog niet getest had,..was ik ook voor mijn nod ineens misselijk snachts,..ik werd wakker omdat ik moest plassen (moest ik ook nooit snachts) en toen ik weer ging liggen was ik toch misselijk,...De volgende ochtend getest en ik bleek zwanger,...
    Wanneer moet je ongesteld worden?? want misschien kun je nu al testen hoor...!

succes meis!

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    de 18 zou ik ongesteld moeten worden. ben nu vanaf vanacht al misselijk, gaat de hele dag al zo. heb ook een heel zwaar en vervelend gevoel in mijn buik.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee, niet 's nachts. Heb wel vanmorgen een paar misselijke vlagen gehad.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, die witte vloed heb ik gehad, vorige week.. toen was het heel veel. Nu ben ik daar eigenlijk wel vanaf. Ongikrampjes wel vandaag.
    En die misselijke vlagen. Maar verder voel ik niet veel meer.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi Berretje,

Ik hoop het ook! Zo erg! Heb gisterochtend een testje gedaan maar die was negatief.. was ook 6 dagen voor mijn NOD. Is wel vroeg he. Ik word echt niet goed van dat wachten... pffff!

10. Chai

Chai Niet meer actief

Wat leuk,

hier nog een dame wiens NOD dit weekend is (zondag).
    Ik heb hier ook al een weekje ongi pijn n steekjes in de borsten, met vlagen ook misselijk, mijn huid is ook heel gaaf wat ik nooit heb voorafgaande aan mijn ongie.

Het zal mij echt benieuwen, ik hoop het zo voor jullie en mezelf.:D

Ik durf het bijna niet te hopen aangezien het onze eerste ronde is hier.

SPANNEND :D

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoop het zo voor jullie!

ik ga er zo een testje tegenaan gooien, kan niet wachten. heb nu erge pijn in mijn onderrug en bovenbenen.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo Chai!

Jij ook zondag, leuk! Ja ik heb die kwaaltjes ook allemaal!
    En wat je over je huid verteld, ik heb hele gevoelige handen, ben tandartsassistente dus loop de hele dag met handschoenen aan.
    En sinds een week zijn ze niet meer droog en rood! Zou het er dan toch bij horen?!?! Dat vroeg ik me af.

En tis voor ons ook de 1e ronde! Durf het ook niet te hopen!
    Succes!
    XX

13. Chai

Chai Niet meer actief

Hey MsRock,

wat leuk dat jullie ook in de eerste ronde zitte!

Ik durf echt op niks te hopen omdat ik denk dan dom overtekomen haha.. zo van dat gebeurd toch bijna nooit :D

Het is echt zo spannend, ik liep zelf te roepen dat het 5 maanden zou duren en vriendlief zei eerste ronde.
    Van zijn uitspraak krijg ik nu dus een beetje de kriebels, haha. :D
    Ik zou het niet erg vinden als hij de weddeschap wint.

Ik heb altijd een superdroge huid en echt vandie onderhuidse puistjes voor mijn NOD. Nu erg gesmeerd en glad heerlijk gewoon, of ik nou zwanger ben ofniet haha. Denk dat jij ook wel blij bent dat je handen niet meer droog en rood zijn!

Ik zat eerst wel in een dilemma of ik nou een cyclus had van 28 of 37(nod zondag) maar ben er toch maar vanuit gegaan dat het 37 is om nega testen te voorkomen haha..:D

Zou leuk zijn als iedereen zwanger blijkt te zijn rond dit weekend.. :$

Ben nu al bang voor me test dag... durf niet..

X!

14. Chai

Chai Niet meer actief

Spannend, spannend!! Laat ff weten wat de uitslag is ik hoop het zo voor je dat je al een posi test mag vasthouden.:D

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hi!

Ja, mijn vriend zei ook de 1e ronde bij ons haha! Ben benieuwd of hij gelijk krijgt! Ik durf er ook niet te veel op te hopen! Zo van gelijk de 1e ronde! Zou wel erg snel zijn!

Ja, mijn handen vielen me echt op! Zo van, dat kan echt niet opeens helemaal genezen!!! Maarja, kan aan de hormoontjes liggen haha!

We kunnen nu niet meer doen dan afwachten. Succes!

XXX

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoeveel dagen test ik nu te vroeg als ik de 18e ongesteld moet worden? moet ik dan vandaag nog meerekenen? ik ga vanavond de test doen en niet teveel drinken.
    ik ben trouwens nog steeds super misselijk en werkelijk waar alles stink momenteel, kan niks hebben qua geurtjes..:(

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    5 dagen lijkt mij.

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja lijkt me ook.. nou spannend!!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Indd vertel mij wat! Van mij mag het weekend zijn haha!

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bij mij zal de kans iig kleiner zijn dan bij jou.. wij hebben voor t zingen de kerk uit gedaan:p maar wel pats boem in mn vruchtbare periode, paar uur daarna had ik mn eisprong, dat voelde ik..

pfffffffffffffffff

Deel Deze Pagina