ongesteldheidspijntjes,eventuele innesteling?.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buikje123, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben ook nieuwsgierig :)

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    vandaag kon ik echt geen lijntje ontdekken:(nja t is ook maar n kleine kans van voorvocht he, maar toch hopen we t !:) t was wel midden in mn vruchtbare periode...

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    meiden ik heb dringend jullie advies nodig. nu zie ik op mijn test van vanmiddag die ik net weer bekijk(uit de prullenbak vis!) een heeeeeel licht geel/rose streepje, evendik als de teststreep. op die van gister niet alleen op deze.. is dit een indroogstreepje? het is echt een dikke streep maar heel licht van kleur!

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    i kword gek hier! heb hem nu half uurtje uit de prullenbak en het lijntje verdwijnt weer!! zie alleen de lijnen nog beetje vaag.. maar is ook weg aan het gaan.. wat is dit?

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    geen oude testen bekijken, die zeggen helemaal niks, die kunnen super veranderen,..
    dus echt testen (beste dus met ochtendurine!) en dan na 5 min kijken, zoals meestal op de testen staat,..
    als je zwanger bent,...en het hcg hormoon is duidelijk aanwezig, zie je binnen 10 sec al een 2de streepje,...
    ik zou nog even wat dagen wachten, je zit nog voor je nod toch??
    en anders echt even met ochtendurine, dat kan nu nog wel schelen als je zo vroeg al test...

succes!

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hij was echt even dik als de controle streep en heel licht rozig.. raar dan zeg, lees op google dat indroogstreepjes grijzig zijn en heel dun, mja moet mezelf niet gek maken:(. ik zit inderdaad 4 a 5 dagen voor NOD.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo buikje!

Ik kon me ook niet inhouden en heb vanavond getest, de mijne had ook een streepje, licht positief!!! :$

8. C78

C78 Niet meer actief

Het nadeel van vroeg testen is wel dat het vaker nog mis gaat!

Ik hoop voor jullie dat hij positief blijft en er een goede zwangerschap volgt!!

duim, duim, duim

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je! Het blijft spannend!

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ooh wat fijn voor je ! hoop dat het goed gaat!
    mijn streep is nu weer weg, hij was er even toen ik hem uit de prullenbak pakte en nu zie ik hem nog heel vaag maar wel licht rose en een dikke streep, maar hij is waarschijnlijk niet meer geldig:(

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja lastig he! PFFFF! Word er een beetje gek van zeg maar haha... ik ga van het weekend testen. Ik moet me er echt aan houden.

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja ik doe het zaterdagochtend denk ik. dan is het 1 dag voor NOD. meestal zit het dan wel goed:D

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Me 2!

14. Chai

Chai Niet meer actief

Jeetje, ik krijg het helemaal benauwd van jullie te vroege testen haha! :D
    Dat jullie dat jezelf aan kunnen doen zeg pfff... volgensmij worden jullie inmiddels wel gek zo onderhand van al die onzekerheid.

Ik wacht echt tot zondag of maandag... of misschien zaterdag al als ik durf en er nog geen duivels zijn haha.

Ik heb ooit eerder ook wellis gedacht zwanger te zijn van vv maar dat was dan toch nooit zo. En ik zag streepjes die erniet waren etc haha..

Ik duim voor jullie!

We houden elkaar opde hoogte he? :D

SPANNEND, WOoehoOe!

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    me vriend kwam vanochtend weer met een test aan haha:D nou ik dus met ochtendurine gedaan, deed het de hele tijd met middagurine, beetje voor de verandering dus:D..

ik zie een blauw pennestreepje op die van het kruidvat, het is nog niet echt dik en breed maar het is een blauw pennestreepje binnen de tijd.. :(
    wat betekent dit? nog niet genoeg hcg of tellen pennenstreepjes niet mee:(?

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden,..

jeetje wat spannend bij jullie zeg!!
    Maken jullie je niet te blij met een vroege test,...want het kan alsnog fout gaan en dat je van de week gewoon ongi wordt he,....ik hoop het niet natuurlijk, maar hou er wel rekening mee meiden,...

nou ik ga duimen voor een knal test zaterdag voor jullie!!

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    k zag dat je binnen 10 minuutjes nog mocht kijken, in die 10 minuten werd hij wat dikker en zag ik 2 lijntjes die samen dus een streep maken, heeeeel licht blauw. kan het niet geloven!!:( ik kan het echt niet geloven! :$het is echt een streep geworden binnen de 10 minuten! jeetje, totaal niet verwacht dit , met voorvocht:$
    wat moet ik doen?? t weekend nog 1??

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik zou op je nod zelf nog even een testje doen,...het hcg moet (als je zwanger bent) nog even stijgen,...dan kun je het ook met meer zekerheid zien op de test,....
    en ook van voorvocht kun je zwanger worden....

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik kan het gewoon niet geloven, het is inderdaad nog geen knalkleur maar er staat echt een streepje..
    zondagochtend op mijn NOD nog een keer voor meer duidelijkheid.

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    een streep is een streep, als het geen indrooglijntje is natuurlijk,...ben jij gewoon zwanger!
    maar om er zeker van te zijn zou ik zondag nog even testen,...als het streepje donkerder is, is het goed....
    Het kan namelijk zijn dat het nu aan het nestellen is, maar dat het niet goed nestelt, en dan kan je alsnog ongi worden,...en dan heb je al zwanger getest omdat je lichaam toch al wat hormoon aanmaakt zeg maar,..en dat zou zonde zijn als je je al blij maakt en het alsnog fout gaat natuurlijk,...

zondag even testen en laten weten hoor! hahaha

Gefeliciteerd alvast!!!

Deel Deze Pagina