ongesteldheidspijntjes,eventuele innesteling?.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buikje123, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    CB heeft trouwens wel meer nodig is mijn ervaring,MS Rock

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    buikje 123 dat zegt dus niks! als je zeker weten positief heb gestest ben je toch gewoon zwanger? Ik had ook ongipijnen nadat ik pos had getest..maar dat hoort erbij..baarmoeder is aan het rekken..darmen zetten op..
    maar als je het niet zeker weet doe je nog een test.. Bij mij was die CB digitale wel heel duidelijk...en de gewone van CB ook..duidelijker dan die van KV..

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb normaal ook pas ongipijn op de dag zelf en zit nu 2 dagen voor die dag.. :)

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    daarom waarschuwt men altijd om niet te vroeg te testen,...het kan zijn dat je dus nog ongesteld gaat worden, omdat het eitje niet goed innesteld,..en dan kun je dus wel al stiekem positief testen maar kan het dus alsnog fout gaan,...daar probeerde ik je reeds eerder voor te behoeden,....
    het kan ook zijn dat het allemaal goed is hoor, en dat je gewoon zwanger bent en blijft,....en ongi krampjes kun je ook gewoon hebbeb als je zwanger bent,...je lichaam is gewoon aan het veranderen nu, dus kun je dat ook wel voelen,...

nou meis, succes!

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik doe alleen zondag nog een test.. lekker op mijn NOD!
    hadden jullie ook zo vreselijke pijn in borsten? ik kan er niet eens meer op liggen snachts.

6. TKL

TKL Niet meer actief

Je HCG in je urine verdubbelt elke 2 dagen, dus dagen achter elkaar testen heeft nooit zin..
    Mss een vertekend beeld maar ik heb toen ik 10 weken zwanger was een hele erge bloeding ghead, eerst bruinverlies en daarna snachts heel mijn bed vol bloed... Ik dacht miskraam natuurlijk en de VK ook,.. maar tijdens de echo zwom mijn zoontje nog gewoon vrolijk rond... de tijd zal het leren allemaal das de enige zekerheid... Wel spannend hoor om zo mee te lezen met jullie.. ik heb die ongi klachten ook sinds vanochtend... ei op 12 juli gehad en moet pas de 26e ongi wordne... spannend he...

7. Chai

Chai Niet meer actief

Leuk he, ik vind het echt een hele spannende periode sowieso dat hele proberen voor een kleine.. ahahah :D.

Dat het maar snel raak mag wezen!

8. TKL

TKL Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook, al is mijn vriend er nog niet echt aan toe... Zijn 1e, mijn 2e en ik verlang er gewoon naar.. Hij is nog een beetje bang...

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nou lieve mensen, ik heb net wat bloed verloren.. denk dat mijn ongi eraan komt..:( toch nog mis gegaan dus:(

10. Chai

Chai Niet meer actief

Mijn vriend was ook heel bang en nog wel een beetje dus ik praat erniet teveel over. Hij zegt het heel graag te willen, alleen wil hij erniet teveel mee bezig zijn tot het echt zover is dat we zwanger zijn.

Bij mij heefd het veel geholpen goed te praten met hem en hem gerust te stellen en te vertellen dat het meer op mij neer gaat komen kwa verzorging dan dat er iets voor hem gaat veranderen. Dat hielp ook wel heel veel haha :D

Liefs

11. Chai

Chai Niet meer actief

Dan ben je dus ook nog is eerder ongi geworden dan verwacht? :(

Pff... arme meid.

Niet meer voor NOD testen dus.

Maar denk je dat je ongie echt door is gebroken of valt het mee?
    Dan kan het ook iets anders zijn.

Sterkte

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bijna 3 dagen te vroeg terwijl ik altijd op dezelfde dag ongi ben. het was een beetje rood bloed. . maarja heb er ook krampen bij:(:( maar wel veel te vroeg ja

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dag dames ben ik weer na een dagje werken! Lekker weekend!
    Buikje, ben je toch nog ongi geworden? Kan ook een innestelingsbloeding zijn? Ik hoop echt voor je dat het dat geweest is. Ik ga echt pas zondag testen op de NOD.
    Als ik dan niet ongi ben iig.

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    mn ongi is gewoon ok veel te vroeg:( dus ja of het een innesteling is weet k niet, kan dat dan 2 /3dagen voor NOD?

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik weet het niet precies, dacht dat het 5dagen na je ei is maar ja alles kan toch? Zet het door?

16. Chai

Chai Niet meer actief

Nee, want dan had je ookniet positief kunnen testen.

17. Chai

Chai Niet meer actief

Maar vertel is, is het helderrood met klonten of donker oud bloed?

Dat maakt namelijk nogal een verschil.......

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nee heb nu niks meer gehad, maarja wie weet zometeen weer:(

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    het was wel rood en heeeel vloeibaar.. niet dik

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    maar ik word nooit te vroeg ongesteld..altijd na 31 dagen.. daarom vind ik het zo raar dat ik zo vroeg ben

Deel Deze Pagina