zoals de titel al zegt wij zijn na een jaar na de dokter gegaan voor verwijzing gyn allebei diverse onderzoeken gehad en alle uitslagen waren super goed en ondanks dat hebben wij nog steeds geen kindje grrrrrrrrrrr ff me frustratie kwijt
Hoi, Ik kan je niet helpen maar ik wil je wel een hart onder de riem steken! Het is zo al elke maand frustrerend en ik kan begrijpen dat als je weet dat alles goed werkt en er dan nog niets komt dit nog frustrerender is! Veel geluk en snel een positieve test! Groetjes
Jeetje meid, wat ontzettend vervelend! Aan de ene kant natuurlijk fijn dat jullie allebei perfecte uitslagen gehad hebben maar inderdaad waarom lukt het dan niet?? Ik kan je helaas nergens mee helpen maar wil je wel een digitale knuffel geven! Ik duim met je mee dat je maar snel in verwachting mag raken!
Ik kan je helaas niet helpen maar wens je heel veel sterkte! Hoop dat er gauw een beebje in je buik mag groeien
ik wou dat ik je de oplossing kon geven maar helaas. ik kan alleen voor jullie duimen dat je snel een test in je handen hebt met 2 mooie streepjes erop en daarna een aantal maanden later jullie droom in je handen te houden
Gooi het eruit! Daar zijn we voor. Ken je frustratie ( zie banner). Voor ons is het gewoon nog even afwachten tot we eindelijk die positieve test hebben, maar hij gaat er komen! Gewoon door blijven klussen en die welverdiende posi test komt er!
Hey meid Ja hoor hier nog iemand (ronde 16 nu). welke onderzoeken hebben jullie precies gehad? Ik zit nu 1 week na mijn eisprong en wat denk je.. alweer menstruatie-achtige klachten. En ik hoef pas zondag-maandag ongesteld te worden. Ik dacht nog effe; zou het innesteling zijn? Maar dan heb je niet hetzelfde gevoel als normaal denk ik.. Weer een teleurstelling dus.
mij man heeft zaadonderzoek gehad ik heb een aantal maanden elke 3 dagen na zh gemoeten voor inwendige echo`s dan brengen ze je cyclus in kaart en als je eispring is geweest moet je bloedprikken om te zien of je die ook echt gehad heb en ik heb een hsg gehad en alles was bij ons beide dik in orde en dat is juist frustrerend had liever slecht nieuws gehad dan had ik begrepen waarom t niet lukte maar nu kan ik helemaal niks,behalve doorklussen dat doen we ook wel maar onze beide moeders waren in ronde 1 zwanger van al hun kinderen
Hey Is er bij jou ook geen eventuele endometriose ofzo mogelijk? Dat vraag ik mij ook wel eens af.. Alhoewel ik er niet echt dé symptomen voor heb; maar ja het komt toch wel vaker voor. Hoe oud zijn jullie? ik 27 en hij 30 jaar. Waarom heb je meerdere maanden de eisprong gevolgd? Bij mij is dit één cyclus gedaan. Ik heb geen hsg gehad; vond de gynaecoloog niet nodig (mss inmiddels nu wel??) omdat mijn ontstekingswaarden in het bloed minimaal waren en ik geen ontstekingen heb gehad (bekken bijv.) waardoor de kans klein is dat er de eileiders niet doorgankelijk zouden zijn.
Nee heb geen endometriose, geen idee waarom ze dat 3 cyclussen hebben gedaan. ik wordt 27 volgende maand en mijn man eind van t jaar 29
Vervelend is dat, ik weet er alles van. Hier ook alles goed na allerlei onderzoeken hsg zaad ed, maar op de natuurlijke weg wou het niet lukken. Na iui inclusief de hormonen spuiten was het de eerste ronde iui raak gelukkig. In totaal 15 rondes bezig geweest en ik weet nog heel goed hoe de moed je in de schoenen zakt elke maand weer. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie allemaal zeer snel in verwachting mogen raken.
Limburg, wij moeten allen nog een fertiloscopie voor mij ( had wat verhoogde ontstekingswaarden voor chlamydia). Zaad was helemaal goed, progesteron na eisprong was goed, Amh ( hoeveel eicellen) was goed, echo`s gaven aan dat er goed een ei groeide, dus eigenlijk niets wat zou verklaren dat het niet lukt. Heb ook het gevoel dat Sem heeft: was er maar iets dat verklaarde waarom het niet lukt. In mijn geval even de kijkoperatie afwachten ( is bijna hetzelfde als een hsg). Hoop toch stiekem dat daar wat uit komt wat ze dan wel kunnen verhelpen. Limburg: succes met het afwachten, hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt wat het is ( wel ongi of toch innesteling!). Masami: bedankt voor je bemoedigende woorden!
Het is allemaal wat he dat afwachten iedere keer. En je dan steeds afvragen; waarom lukt het niet? Ik lees in elk geval hier op het forum dat het wel vaker voorkomt dat het langer duurt. We zijn dus geen uitzondering hierin gelukkig.
nee idd wij zijn geen uitzonderingen maar soms is t vreeslijk frustrerend. masami: na hoeveel rondes mochten jullie iui in?? wij hebben besloten om geen medische hulp te willen als t op de natuurlijke manier niet lukt,dat staat ons beide erg tegen dan hebben we t gevoel dat t een fabrieksbaby word sorry als ik iemand kwets dat is niet de bedoeling maar zo voelen wij t nou eenmaal, wij komen wel in aanmerking als ik in sept nog niet zwanger zou zijn dan zijn de 2 jaar om
oww meis dat is zo frustrerend, er is niets mis maar zwanger raken lukt maar niet. ik ken je gevoel! wij zijn 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te raken en bij de 1e IUI zonder hormoon gebruik raakte ik zwanger. ik wil je in ieder geval even een hele dikke knuffel geven en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn...
En ook ik herken dit gevoel. Bij ons zoontje was ik zwanger in de 17e ronde en nooit meer aan de pil oid gegaan. Hij is inmiddels 3 geworden vorige week dus we hebben er inmiddels weer 2,5 jaar opzitten (in banner staat minder, maar dat is vanaf het punt dat ik echt serieus ben beginnen te tellen). Weeeeeeer opnieuw alle onderzoeken gehad incl zaadonderzoek, hsg, meerdere keren cyclus volgen etc etc etc en dan ben je eindelijk zwanger en krijg je een bbz.........dus nu opnieuw beginnen, maar ook nog met een eileider minder. Ze willen ons nu weer 6 maanden zelf laten proberen, maar ben het hier eigenlijk niet mee eens. Ik ben al 2,5 jaar aan het proberen met mijn vriend en ik wordt er ook niet jonger op (35). En ja, ik ben gezegend met een heel lief zoontje, maar dat veranderd het gevoel van teleurstelling elke maand helaas niet. Het wordt er niet makkelijker op. En zeker niet als hij je met die mooie ogen aankijkt en vraagt wanneer hij een zusje/broertje krijgt......dat doet gewoon pijn omdat ik weet dat het niet lukt. Ik duim kei hard voor je meis dat het jullie snel mag lukken.
Esther, ik snap je heel goed hoor. Hier al 2 dames maar verdikke dat haalt het verlangen naar een broertje of zusje niet weg.
Ieder kiest zijn pad, ik weet ook niet wat ik wil. Eerst de laatste onderzoeken afwachten en dan kijk ik wel verder. Ik ind het wel een frustrerende gedachte dat ik het zelf niet kan en dat ik hulp nodig heb, maar aan de andere kant denk ik wel: als dat nodig is om mijn droom te verwezenlijken, waarom niet?