Ik had dit vandaag ook...ineens zo'n menstruatiegevoel. Niet echt buikpijn, maar meer zo'n trekkerig gevoel, down there... hoef het verder niet uit te leggen denk ik Lijkt me toch sterk dat ik nu al ongesteld word, maar in voorgaande maanden heb ik het ook gepresteerd om achtereenvolgens 6, 7 en 10 dagen na mijn ei al ongesteld te worden.
@ liena omdat ik aan de clomid tabletten ben en op cd 12 en cd 16 een echo heb gehad. Maar er was niet eens een normaal eitje te zien dus vandaar dat ik zeker weet dat ik (nog) geen eitje heb gehad.
Oke, Ik snap het. Je loopt dus al in het ziekenhuis. Heb je een onregelmatige cuclus? Vervelend dat dat eitje er dan nog niet is, met Clomid proberen ze toch regelmaat in de cyclus te brengen? Heb geen ervaring met Clomid, dus vandaar de vraag Ik zal voor je duimen...... Dikke knuf Liena
@ liena maakt niet uit hoor meid van je vraag idd ik loop al in het zh helaas we zijn nu al 2 jaar bezig voor een kindtje clomid is om een eisprong op te wekken ik ben wel gewoon elka maand ongi maar heb geen eisprong ik duim ook voor jou meid veel succes met het zwanger worden dikke knuf
Ja ik voel na mn ei ook altijd menstruatie gevoel. Sinds ik ovulatietesten gebruik valt het op in ieder geval. Ik loop dan ook vaker naar de wc want dan denk ik : o nee daar komt t al. Maar het is alleen t gevoel dan. Ik ben nu 10 maanden bezig.