dag dames.. Ik heb een dringende vraag... Ik heb al een paar dagen last van mn onderbuik.. hij is duidelijk aanwezig.. gister had ik gemeenschap met mijn vriend, en nadat hij in mij was klaargekomen ( excuses voor de duidelijke taal).. krampte ik in elkaar van de pijn! Ik heb dit gevoel nog nooit eerder gehad.. en het duurde misschien ook wel 20 min tot half uur lang... de steken gingen zelfs door tot mijn kont! Ik weet wel dat ik rond mijn periode van de eisprong zat.. maar daarom is mijn vraag... kan deze zo ongelooflijk pijn doen!? alvast bedankt.. liiefs
Hoi, Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk. De krampen zijn dan nog erger dan wanneer ik ongesteld moet worden dus misschien is het bij jou ook je eisprong? Met zekerheid durf ik het natuurlijk niet te zeggen! Suc6. gr. dib
nou ik voel mijn eisprong nooit.. heel vervelend is dat.. dus moet het een beetje uitrekenen altijd. heb wel de week voor ik ongesteld moest worden een paar dagen flinke buikpijn gehad.. maar ben nog niet ongi...
ff een vraag als je aan de pil zit voelen jullie je ei ook.wil ff weten groetjes stacia,want ik voelde het wel hoor ,kreeg een gevoel alsof ik ongi moest worden
Stacia, als je aan de pil bent heb je geen eisprong, dus kun je m ook niet voelen misschien toch iets anders geweest?
Het schijnt dat er in sperma een stof zit wat de baarmoeder kan verkrampen! Met mijn inseminaties had ik er altijd veel last van terwijl ze dat stofje er dan toch zo veel mogelijk uit wassen maar ik kon dan echt sávonds niet meer lopen van de pijn! Kan verder geen kwaad trouwens! Groetjes