ja ik snap wat je bedoel. maar als je ongi veel minder is als normaal en maar zo'n 3 dagen duurt kun je alsnog zwanger zijn! maar ik weet het wachten is moeilijk, misschien zet het nog door misschien niet. dat zou je toch moeten aankijken. maar vervelend is het wel. laat je weten wat je morgen en overmorgen gebeurd?
Hoi meid Ik las het op je topic dat je regels zijn begonnen. Stomme Nogmaals, vind het jammer voor je. Ik hoop dat het de volgende keer raak voor jullie zal zijn. Gr Yach.
hoi nou vandaag is gewoon het zelfde als gisteren niet zo erg ongi normaal lekte ik door. maar ik denk dat ik gewoon ongi bent. want het rare is dat ik in januari ook maar twee dagen was en de derde dag had ik 2 druppels bloed en toen was het weg. daarvoor was ik altijd zo erg ongi buikpijn ik denk eerder dan mijn hormonen een beetje van slag zijn ofzo. maar ja je weet maar nooit. mijn schoonzusdie deed zwangerschapstesten en elke keer negatief werd gewoon ongi. had opgezette buik dokter vertelde je heb lucht in je buik hahah ze vertrouwde het niet en liet een ego maken. en wat denk je ze bleek al 5 maanden zwanger te wezen. dus ja alles kan. nou afwachten tot morgen weer. en anders ga ik wel naar huisarts. groeten jolanda
hoi nou me ongi is al weer minder het is al weer bijna over vreemd. ik wil gaan testen maar ik denk toch dat ie negatief zou zijn. mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt nou ik wacht af. groetjes jolanda
Hoi Nou volgens mij zijn bij mij de regels begonnen. Het zijn nog paar een paar druppeltjes maar zal morgen wel doorkomen. Gr yach
hoi jeetje dat is wel jammer op naar de volgende ronde ja ik vind het vreemd bij mij is het zo goed als over. ben nog geen twee dagen ongi geweest. vorige maand had ik dat ook. terwijl ik het altijd heel erg was. en nu was ik twee dagen tevroeg zwanger ben ik niet test was negatief. ik ga van de week maar even langs de huisarst. nou je hoor het wel. groeten jolanda
Hoi Mijn regels hebben nog niet doorgezet, ik kijk het nog even aan. Wie weet dat het straks of aankomende dagen wel doorzet. Heb liever dat ik gewoon ongesteld word dan in zo'n twijfel te zitten of ik nu wel of niet ongesteld word (of ben). En het was eigenlijk geen bloed gister morgen wat ik verloor maar beetje licht, ja weet niet hoe ik het moet beschrijven, rosig afscheiding. Ik zal jullie op de hoogte houden. Misschien moet je over een paar dagen nog eens een testje doen? wat gek dat je zo weinig menstrueerde, wil je geen hoop geven maar een lichte bloeding zonder krampen en die minder als 3 dagen duurt kan een innesteling zijn had ik begrepen van de dokter. Wie weet kun je een bloed test aanvragen, omdat je afgelopen cyclus ook een vreemde "menstruatie" kreeg? Succes, gr yach
[ ja morgen moet ik naar de huisarts ik heb nu ook al twee keer een bloedneus gehad echt vreemd. anders vraag ik of ze me door stuurt naar de gyno nou laten we hopen dat het voor ons bijde nog hoop is. groeten jolanda
Ik heb nu zo nu en dan (eigenlijk haast niets) wat bruine stipjes afscheiding. Heb een inlegkruisje maar die blijft schoon. :s Heb wel nog steeds lichte druk in de onderbuik en mijn borsten doen mega pijn. Ook is mijn temperatuur nog steeds hoog met 37.0 cc. Van het weekend waag ik een testje.
hoi nou ze vermoed op een zwangerschap maar ik moet wachten tot maandag dan moet ik weer een test doen en als ie negatief is moet ik terug naar haar en dan stuurd ze me door naar de verloskundige waarschijnlijk is deze ongi een innesteling. omdat ik ook die syntomen heb en ik had ook een kramp verledenweek nu is het over mijn ongi of inesteling maar heb nog steeds last van mijn buik en of ik ongi moet worden. dus er is nog hoop. nou je hoort het wel. gr jolanda
hoi oow toevallig mij temp was vanochtend 37.1 zou het wat zeggen. en ik ben niet ongi meer verlies nu veel wit vloed. groetjes jolanda
hoi nou dames ik ben geweest bij de verloskundige en hun zagen wat zitten wel moeilijk ben waarschijnlijk heel pril zwanger. over 3 weken moet ik terug om te kijken of het ook echt zo is en of ik nog steeds zwanger ben en hopend dat ik niet ongi wordt want dat betekend dat het toch nog fout is gegaan. afwachten maar weer. maar wist dat er iets was. al die syntomen heb ik anders nooit. nou groetjes jolanda en meiden geef de hoop niet op.
Ik kom ook bij de club rare symptomen, ben misselijk en heb raar gevoel in mijn onderbuik en moet nog 2 dagen wachten... Als het m'n ongi betreft laat dan maar komen... soms ben ik ook een stuk ongeduld En jojo veel succes met die 3 weken afwachten ik duim voor je kuzz caro
Hallo, we zijn al 9 maanden bezig om zwanger te worden, maar tot op heden nog niet gelukt. heb nu ruim een week last van menstruatiepijn en het voelt anders dan anders. Vorige week de hele week last van veel naar de wc gaan. Zou vlgs mijn cyclus morgen ongi moeten worden. Zit nu dus super in spanning en heb het gevoel dat het toch wel weer mis zou zijn. Ook vraag ik me af of het allemaal anders voelt omdat ik wil dat het anders voelt. Ik vind het eigenlijk wel prettig om van me af te typen. Hebben jullie ook een advies voor mij over wanneer ik een test zou moeten doen? Morgen al of een paar dagen wachten? Ik hoor het wel.