Hoi Hoi ik heb vandaag en gister echt zn ongesteldheids gevoel..telkens denk ik dat ik ongesteld ben geworden, (wat k al raar vind want moet het pas over 6 dagen worden) maar dan ga ik naar de wc en is er niets Ook erge last van buikspierpijn en pijn in mijn lies aan de linkerkant.... HELP ??
ja korte cyclus denk ik niet , want heb het al jaren dat ik op de 27ste a 28ste ongesteld word... maar als het innesteling is is het natuurlijk een super teken maarja moet het nog ff afwachten..
Hallo, Ik heb ook al een paar dagen een beetje raar gevoel (m.n. aan de rechterkant) onderin mijn buik. Ik kan niet goed aangeven wat ik voel, maar het zeurt de hele dag een beetje..
jaa victoria25 , k heb percies het zelfde..het zeurt nu al zn 2 dagen door..bij mij is het aan de linkerkant onderin mijn buik...af en toe steken ..lage rugpijn en buikspierpijn. ik had net 3 kwartier gefietst en ik stapte af en ik dacht oooh jee volgens mij ben ik ongesteld echt dat gevoel met die pijn erbij maar er is niks ... dus wie weet een innesteling ..misschien bij jou ook ??
ik heb het nu sinds 3 a 4 dagen...maar het komt met vlagen..soms is het een hele middag weg en heb ik het alleen savonds en nu heb ik het al de hele middag dus is het misschien weg savonds heb jij ook zn beurs gevoel in je buik ? een soort buikspierpijn?
Het is inderdaad het ene moment erger dan het andere, maar het is wel de hele tijd aanwezig. Heb al overwogen een dokter te bellen, omdat ik niet weet of het wel iets met zwanger worden te maken heeft... Het duurt al zo lang. Het is inderdaad een beurs gevoel van binnen, links onder m'n navel. Van een innesteling of eisprong zou ik toch niet zo lang last moeten hebben?
jaa ik heb geen idee of je daar zo lang last van moet hebben... bij mij is het morgen ook al een week zo dat ik zn beurs gevoel heb.. dit is mijn 1e ronde dus ik heb geen idee waar ik allemaal aan moet denken maar dit heb ik in iedergeval niet eerder gehad.. maar een lekkere hete douche nemen helpt ,teminste bij mij wel..dan ontspannen mn spieren zich weer en voel ik me ff wat lekkerder ben je ook gauw moe? ik heb dat al een week dat ik rond half 9 al naar bed wil
Dit heb ik altijd enkele dagen na mijn eiprong tot aan mijn menstruatie. Ik hoop ook altijd op een innesteling maar helaas.
jaaa,, ik ga nergens van uit maarja hoop stiekem dat het wel zo is.. ook omdat ik dit nog nooit gehad heb
zou wel super zijn . De steekjes zijn nu weer minder.. maar heb nog steeds een beurs gevoel in mijn buik..een soort buikspierpijn lijkt het wel had jij dat ook ?
Heey Rica Wanneer begonnen bij jou die ongi krampen? ik had ze afgelopen donderdag en vrijdag nu nergens meer last van. Die van donderdag deden gewoon echt zeer... hoelang hielt dit bij jou aan? liefs
Ik heb die krampen nu 2 dagen, maar met vlagen.. vanmiddag had ik ze heel erg nu is het weer weg. gister had ik het ook in de middag en savonds nergens meer last van
hoelang? een 1,5week ongeveer, het begon 4 dagen voor mn nod en duurde vanaf mn nod dus nog een week. nu heb ik het nog af en toe
Ik heb dat ook sinds donderdag. Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, rugpijn en buikpijn. Ook heb ik sinds gisteren pijnlijke borsten en brandend maagzuur. Dit had ik ook bij de zwangerschap van Fenna. Ik ben 22 januari gestopt met de pil en de 24 werd ik 'ongesteld' . Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben doe ik een test.
@ikhouvanjou een beetje zo als ik ook had dus.. raar hoor heb nu nergens meer last van wel een beetje spierpijngevoel in mijn buik als ik me buik iets inhou zeg maar. Gevoelige borsten heb ik al vanaf dag 1 dpo! @Rica hmm nee zo lang heeft het bij mij niet aangehouden waren echt maar 2 dagen.. @sniffy voelt het het zelfde aan als bij je vorige zwangerschap? Ikl heb nog niks om mee te vergelijken, temp nu ook voor het eerst dus het is allemaal zo nieuw en onzeker!