ongesteldsheids gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikhouvanjou, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Missas, voor mij voelt het idd hetzelfde maar ik ben nog voorzichtig hoor. Ben 22 januari pas gestopt met de pil.

Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik testen.... als ik het vol hou ;)

Maar ik heb echt het gevoel dat mijn (.)(.) mega zijn.

2. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    @Missas . Ja precies die pijn heb ik ook gehad.. vooral als ik te lang zit heb ik er last van .. of als ik gefietst heb.. ik ben benieuwd moet vanmiddag ff boodschappen doen en dan moet ik fietsen dan kijk ik wel of de symtomen dan weer terug komen.

maar ik heb de hele dag door dat beurse gevoel in mijn buik en inderdaad als ik me uitrek doet het pijn of als ik nies of gaap.

ik heb wel het idee dat mijn (..) groter zijn..maar niet echt heel gevoelig ofso..mijn tepel is daarin tegen wel een beetje gevoelig als ik er aan voel haha
    moet je gelijk last hebben van je boobs ? of ben niet

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat heb ik bij allebei mijn zwangerschappen gehad voordat ik ging testen... kan wel degelijk te maken hebben met een genesteld eitje... vooral heel moe zijn en meer trek in eten hebben waren bij mij de vroege symptomen.... ook dat menstuatie gevoel...

4. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

jaa precies, ik ben savonds om half 9 al moe :$ terwijl ik ADHD heb en normaal gesproken tot laat op kan blijven maar rond 9 uur moet ik echt naar bed...
    en dan van het eten, had ik eind vorige week erg, dat ik om het uur honger had.. nu niet meer vooral savonds heb ik geen honger

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou wie weet is het bij jou raak..... zie dat je nog 5 dagen hebt... spannend he!

6. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

jaa echt, de zenuwen gieren door mijn buik..ik denk dat ik zo ff ga schoonmaken of ff op bed liggen zodat ik er niet aan denk. :D

7. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hey Dames !

Ik heb dit ook.. ! Ik heb zelf geen idee wat het nu precies is, maar telkens loop je controlerend naar de wc en is er niks!
    Als het goed is moet ik ook pas 2-3 ongesteld worden (liever niet natuurlijk)
    Bij mij is het trouwens pas de 2e ronde dus reken eigenlijk nog nergens op maar dit had ik vorige maand zeker niet...

8. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

nou wie weet is het een teken, het is mijn 1e ronde hopelijk is het gelijk raak.
    heb vandaag genoeg testen ingeslagen, stiekem 1 gedaan maar die deed niet veel. :( maar goed ik moet pas over 5 dagen ongesteld worden (liever niet ) dus probeer het over 3/4 dagen gewoon weer :D postief denken

je hoort en leest trouwens veel dat vrouwen ongesteldheids pijn krijgen tijdens een innesteling ...

9. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Ja dat klopt, maar probeer er niet zo veel mee bezig te zijn.. Je lichaam speelt ook een spelletje met je. In 1 x zonder al die hormonen..
    Heb ook nog vrij weinig verhalen gelezen dat vrouwen hier geen last van hebben sinds ze zijn gestopt met de pil.

Ik eet me trouwens ook een ongeluk! S'ochtends en s'middags krijg ik bijna geen hap door mijn keel en s'avonds eet ik echt alles door elkaar ! Tot ik beroerd van word...

10. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

hahaha , ik heb dat precies andersom .. savonds heb ik echt geen honger maar overdag wel hihi

11. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    hello lady's

Vandaag niet echt meer last gehad van iets... ja even een kleine vlaag van misselijkheid maar ja had ook nog niet veel gegeten en zakte weg toen ik wat at. Dus zal daar wel mee te maken hebben. Veder geen syptomen meer waargenomen. Wel nog steeds die gevoelige (.) maar dat heb ik normaal ook. En als ik moet poepen (sorry lekker dirty maar we doen het allemaal) dan voel ik een druk op mijn baarmoeder(??) en dat geeft een spierpijn achtig gevoel... heel vaag... druk ook wat op de blaas.. anders dan normaal zeg maar. Ik verwacht niet dat het deze ronde raak is eigelijk:) Vandaag met een test in mijn handen gestaan maar ga het nog niet doen:p Moet sterk zijn van me zelf:)

Liefs

12. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik hoop voor je dat het positief is. Ik heb dit enkele maanden geleden ook gehad. Telkens het gevoel dat elk moment je ongi kan worden. Helaas was het voor mij niet positief en ben ik het toch geworden :(.
    Zal voor je duimen :)

13. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    ik hoop ook voor je dat het positief is !
    ik had ook nergens last van vandaag , ja alleen buikspierpijn en dat beurse gevoel bij mijn liezen.

ik heb vandaag een test gedaan maar niks te zien hihi
    ik heb ook nooit eens geduld

14. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Heel herkenbaar allemaal wat jullie schrijven!
    Donderdag is mijn NOD ik ben er nu al zenuwachtig van!!
    Heb ook krampen en heel raar spierpijn achtige buikpijn.
    Heb het toilet vandaag heel veel bezocht hahah

groetjes meertje

15. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

haha ja precies dat gevoel in mijn buik heb ik ook.
    spannend meis dat je donderdag al kan testen !

16. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Lijkt soms wel als het heeel erg warm is in mijn buik!
    Tja beter kan ik eigenlijk niet omschrijven haha.

Alleen zit je toch weer te wachten op die stomme menstruatie.
    Hopelijk komt er donderdag wat uit maar ben er heeel erg bang voor.

@ikhouvanjou jij schiet ook al lekker op!! ook voor jouw is het ook nog maar een paar dagen voordat je kan testen

17. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

jaa ik denk dat ik als dat moment er aan komt ook een beetje bang word, ben ik nu al.
    is wel weer zn terleurstelling ..:x maar we moeten positief denken dat helpt !
    en vaak voel ik mijn ongesteldheid komen ...dus ik hoop dat ik zondag niks voel haha

18. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik voelde de hele tijd net of ging ik ongesteld worden. Ik had elke maand wel symptonen behalve deze maand. Deze maand alleen maar af en toe krampen in mijn buik, en op de NOD zelf rugpijn. Nu ben ik zwanger. Dus al die symptonen kunnen je hartstikke gek maken hoor!

19. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0

ja precies, gefeliciteerd trouwens haha ! hartstikke leuk

ik wacht het gewoon rustig af
    bij elk lichaam werkt het natuurlijk weer anders

20. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou heb er vanmorgen stiekem een test tegen aangegooid maar helaas!!
    @ikhouvanjou nog 4 daagjes spannend hoor!!

Deel Deze Pagina