jaa nog 4 dagen hihi. denk dat k vrijdag al een test er tegen aan gooi kijken wat dat op levert hihi. maar heb vandaag nergens last van, geen rare kwaaltjes meer.. terwijl ik maandag en dinsdag echt veel pijn had heb nu alleen nog beetje buikspierpijn maar voor de rest niks hoop dat ut een goed teken is
Wat grappig heb vandaag hetzelfde als jouw!!! Gisteren dacht ik echt kom maar op met die menstruatie en nu helemaal niks!!!!! Moedeloos wordt je ervan maar het kan inderdaad een goed teken zijn.Ik herken het namelijk van mijn vorige zwangerschap dus ikhouvanjou het kan nog alle kanten op hoor!!! houden
@missas vandaag nog negatief , maarja ik heb ook mn eiersprong waarschijnlijk woensdag 16 feb. gehad dus dan is het ook nog erg vroeg met testen. voor de rest heb ik sinds maandag nergens meer last van, alleen vandaag heel veel witte doffige crame achtige afscheiden? herkent iemand van jullie dit ?
@ Missas Ik had gisteren eigenlijk mijn NOD maar het enige waar ik last heb is buikkrampen.Ik had woensdag een test gedaan maar helaas negetief dus ik denk dat ik er morgen nog maar een testje tegenaan gooi hahaha @ikhouvanjou dat kan een goed teken zijn hoor spannend!!
heey, Ja temp mooi hoog.. wel iets gezakt maar ja had gister koorts dus of hij nu daar van hoog is of van het feit dat dit gewoon nu mijn temp is weet ik dus niet zo goed 10dpo een test gedaan die was negatief. En naast gevoelige borsten (al vanaf 2dpo) heb ik geen symptomen momenteel. Ik w8 dus gewoon even af durf geen test te doen eigelijk
Hoi hoi, De creme achtige afscheiding ken ik..Normaal heb ik toch vlak voor mijn NOD wel een paar dagen al bruine afscheiding Ook ik heb als ik de ovutesten moet geloven woensdag 16 mijn ei gehad, later als verwacht. Ik heb al dagen het gevoel ongesteld te gaan worden, heb lage rugpijn en straalt helemaal door naar mijn benen. Verder nog geen ongi krampen. Vandaag een witte test
Mmm, ik moet vandaag ook ongesteld worden. Voel het al dagen aankomen, en meestal is het wel raak om 10.00 uur. Nu nog niet en had donderdag een hagelwit testje... Kom dus maar op met die duivels. Mijn lieve vriendje heeft al een huis vol chippies en chocola ingeslagen...
Nou meiden (tromgeroffel) mijn test was vandaag positief joepie!!! Hij was licht maar er was een duidelijke 2e streep aanwezig! Morgenochtend doe ik voor de zekerheid een tweede test..
wij zijn bezig voor een tweede kindje. Heb 2 dagen een beetje bruine afscheiding gehad en nu niks meer..?? Heb ook al een paar dagen ongesteldheidsgevoel maar moet het nog niet worden. Kon het niet laten gisteren een test te doen; veel te vroeg natuurlijk, het was negatief. Wat zou het zijn?
Meertje! Gefeliciteerd!!! Goed man!! hier gister een nega test... hoge temp... geen teken van ongi.... om gek van te worden. Zal ik dan toch mijn ei later hebben gehad??
Maartje, ben je nog aan het ontpillen? Of iets? Welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je een temp kaartje of ovu testen gedaan? Denk dat we iets meer informatie nodig hebben
@meertje ! gefeliciteerd ! ik heb vandaag negatief getest, maar nog geen ongesteldheid te bekennen...misschien te vroeg getest?
dank je wel meis. Ik had ook op mijn NOD een test gedaan en ook bij mij was deze negatief.Het wil dus nog niks zeggen ikhouvanjou!!!
Als het goed is was mijn NOD 26 feb. Als ik uit ga dat mijn ei dag 21 is geweest. dus mijn nod is al geweest op mijn nod teste ik negatief dus nu maar snel ongesteld worden. Kijken wat morgen mijn temp doet.