ik heb nog steeds pijnlijke borsten al vanaf dag 2 dpo veder een wat onrustige huid in mijn gezicht maar meer niet nee heb wel buikkrampen gehad (ongi gevoel) maar dat heb ik al een paar dagen niet meer! Beetje raar dus allemmaal
hahaha vind je?? Ow en ik heb ook nog een schimmel infectie gehad Dat is ook de 1e keer dat ik iets "raars" heb daar beneden. Maar zo goed vind ik het niet klinken.. Of nou ja die testen vind ik niet zo leuk Bedoel echt omo wit... niet een klein dingetje te zien... Sperma kan toch geen 5 dagen overleven?? In mijn anatomie boek stond namelijk 48 uur en er zijn bijzondere gevallen maar 5 dagen.... Word er zelf zo onzeker van... pfff
-Menstruatie kramp had/heb ik ook. -Zere (.)(.) heb/had ik ook. -Negatief getest op mijn NOD had ik ook. Bij mijn vorige zwanherschap testte ik pas met 6 weken positief het kan dus nog alle kanten op. Wat ik had gelezen is dat sperma het 72 uur kan overleven. Schimmelinfectie is heel naar hopelijk ben je daar snel vanaf.
met 6 weken pas:O jeetje... en hield jij ook een temp kaartje bij?? Maar ja zie dat die kleine van jou al weer 1 is! En ik lees hier dat het idd wat vaker gebeurt. Maar ik ga er niet van uit. Hoe wist jij uiteindelijk dat je zwanger was? En wat voelde je nog meer?? Ja alles en iedereen zegt weer wat anders over het overleven van sperma..Eigelijk is het gewoon afwachten Ik ben gelukkig al weer een week af van die infectie maar komt wel vaak voor bij zwangerschappen...dus d8 meld het er even bij hahahaha Weet dus nog niet waneer ik ga testen. Denk ergens volgende week zaterdag of zondag Als mijn ei later was dan zou ik as donderdag mijn NOD hebben. Dus als ik dan zaterdag of zondag test dan moet ik goed zitten.
Nee ik hield geen temp kaartje bij. Ik wou het allemaal op zijn beloop laten. Ik begon te merken dat ik een afkeer kreeg van soep hahaha. En mensen die net gerookt hadden vond ik ineens vreselijk stinken. Ik had last van mijn borsten en kramp en kreeg daarbij mijn broek bijna niet meer dicht. Maar daarin tegen bleven mijn testen negatief uitvallen ik snapte er daarom niks van. Nou meid ik ga heel hard voor je duimen
Nog steeds een ongesteldheidsgevoel, maar ook nog steeds geen menstruatie... Wel een heeeeel licht streepje op mijn test vanmorgen
nou een licht streepje is toch een goed teken. Ik heb gisteren een test gedaan.. was negatief.. gisteren na het eten kreeg ik inees erge buikkrampen dacht nu moet ik vast ongesteld worden.. maar vanmorgen was er nog niets roods te bekennen.. ik heb nu al wel een paar dagen een beetje een raar gevoel in mijn buik en ook weinig zin om te eten.. zouden die krampen ook een eisprong kunnen zijn. het voelde echt alsof ik ongi moest worden..
Hallo dames, Ook ik heb vorige week dinsdag/woensdag mijn eisprong gehad heb natuurlijk goed geklust en de eerste 2 dagen na mijn eisprong heel raar gevoel in onderbuik en nu al vanaf vrijdag ongikrampen! Gisteren merkte ik onder de douche dat mijn klieren van mijn borsten opzet zijn en pijnlijk zijn! Heb nu ook meer pukkeltjes in mijn gezicht (maar heb ik gekregen sinds ik gestopt ben met de pil) Ik ben benieuwd hoe dit afloopt! en vooral deze dagen afwachten dat vind ik zo moeillijk! Mijn lichaam voelt nu in ieder geval heel anders dan de vorige maanden! Ook tijdens mijn 1e zwangerschap had ik dit soort verschijnselen al heel snel en was jammer genoeg uitgelopen op een miskraam! Nu gaan mijn vingers gekruist en hopen op een goede test zondag! xxx angelique
@redhead een licht streepje ? TOP toch hier nog geen ongesteldheid, wel veel witte slijmerige afscheiding miss morgen testje doen
Hey meiden, Ik lees met veel plezier jullie ervaringen en onzekerheden! Ik heb sinds 14 februari mijn spiraal laten verwijderen en een dag later werd ik ongesteld..denk ik. De kwaaltjes die jullie hier beschrijven heb ik ook, pijn in mijn onderbuik, ene keer links, andere keer rechts, buikspierpijn en soms last van pijn in mijn onderrug. Vind het allemaal wel spannend want als ik er vanuit ga dat de bloeding na mijn verwijderen mijn ongesteldheid was, dan heb ik nu ongeveer mijn eisprong en kan ik dus nog niet zwanger zijn. Heb 3 jaar de spiraal gehad en daarvoor aantal jaren de pil dus het is ook allemaal weer vreemd. groetjes!
Ik voelde me ook de hele tijd alsof ik ongesteld ging worden dus zat daar een beetje op te wachten eigenlijk, voelde me helemaal niet zwanger. Toen ik twee dagen overtijd had toch een kv testje ertegenaan gegooit en jahoor, zwanger! Ik hoop dat jij ook snel je positieve test in handen hebt.