Zwangerschappen te vergelijken in eerste symptomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happy79, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Elke maand weer....alle rare klachtjes...je weet pas wat het betekent op het moment dat je ongesteld wordt of een postieve test in handen hebt....

Deze maand ook weer. Na mijn ei (dag 15) steken links, zakkend naar mijn lies. Heel de week last van krampen etc. Op de 5e dag na ovulatie gewoon een beetje helder bloed :confused: ! Dit zou zeker de innesteling geweest kunnen zijn. Precies volgens de berekeningen! Nu voel ik alleen haast helemaal niets meer :( ...Iemand die dit herkent? Zit nu op 8 DPO.

Nu heb ik ook sterk het vermoeden (kort) zwanger te zijn geweest in februari. Na mijn ei dezelfde krampen als nu (alleen links ipv nu rechts). Geen innestelbloed gehad. Wel kreeg ik een week na mijn ei opeens bloedneuzen 's nachts (2x gehad, 7DPO en 9DPO). Ook vlak daarna (4 dagen voor NOD) opeens niks meer en werd dus ongesteld. Wel heel heftig en pijnlijk; erger dan normaal.
    Is er iemand die meerdere malen zwanger geweest is en bij niet alle zwangerschappen een bloedneus gehad heeft in het begin. Nu verwacht ik namelijk dat als ik weer zwanger zou zijn, die bloedneuzen moeten komen......

Eigenlijk is een beetje mijn vraag voor de vrouwen die meerdere zwangerschappen hebben gehad; was de periode tussen ovulatie en NOD telkens vergelijkbaar of heel anders??

Bedankt voor jullie reacties, hoop een beetje geruststelling te krijgen ;) !

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik had bij beide tussen mijn ei en nod in, last van koud/warm/koud/warm. Maar dan echt koud tot op het bot en warm met zweetdruppels op mijn rug. Verder bij beide iets voor mijn nod 2 keer erge diarree gehad met erge buikkrampen. Paar dagen later teste ik dus bij beide positief.

Verder 'merkte' ik niet veel anders aan mijn lijf tussen ei en nod in. Kwam pas later. Bij mijn zoontje rond week 6 erge pijnlijke borsten en misselijkheid. Nu al wat eerder misselijk en met vlagen pijnlijke borsten. Hopelijk heb je hier wat aan!! Succes!!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey!

Dit vraag ik me nu ook eigenlijk af... ik heb alleen tijdens mijn vorige zwangerschap (mk met 6.3 weken) al mijn kwaaltjes niet zo netjes bijgehouden als jij en soms heb ik daar wel spijt van...

1e zwangerschap tussen ei en NOD: speldenprikjes onderbuk, lichte ongi krampjes ter hoogte schaambeen (lichter dan voor mijn ongi) steken in tepels, strakke borsten, vreemd/eng/levensecht dromen, moodswings.

Nu 6 dagen voor NOD sinds gisteren ongeveer: lichte ongi krampjes net als tijdens eerste zwangerschap. Soms pijnlijke borsten, snel geiriteerd.... mmm klinkt niet erg hoopvol zie ik zo...

Normaal voor ongi: Pijnlijke borsten, opkomende flinke puist op mijn kin. Tijdens ongi: rugpijn uitstralend naar benen en buikpijn...

Wat ik me dus eigeblijk afvraag... mijn tepels zijn tijdens de eerste korte zwangerschap gegroeid. Maar omdat dit zo kort geleden is, kan het zijn dat ze nu niet zo veel meer groeien en dat ik er daarom geen last van heb???

Groetjes Cyntje

4. Jessemarijn

1 sep 2007
    13
    0
    0
    ben nu voor de tweede keer zwanger ( 5 weken en 3 dgn) en heb hele andere en ook dezelfde klachten

bij onze zoon 3 jaar terug had ik vanaf de ei buikpijn die hield tot een week of 8 aan
    bij hem was de eerste ronde raak
    nu wilde we voor een tweede gaan en pas de 5 ronde raak, terwijl ik dit niet gevoeld heb, ik ontdekte pas dat ik zwanger moest zijn toen ik niet ongesteld werd op de NOD en ik ben nooit overtijd, dus de dag erna getest en jahoor zwanger !
    vanaf de nod wel weer buikpijn maar minder als bij de eerste en ook weer pijn aan mijn benen en billen en rug alsof het bont en blauw is of verbrand door de zon
    had ik ook bij de eerste
    verder pijn in dr ug en doodmoe

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bedankt voor de reacties! Ik heb net positief getest! Ben zo happy!

6. miffy79

miffy79 Lid

15 apr 2009
    52
    0
    6
    Interieurarchitectuur

Gefeliciteerd!!!! =D>
    Ik heb een hele rare cyclus en bij deze zwangerschap was ik een week minder ver dan ik had gedacht, zagen we op de echo.
    Bij de eerste klopte alles wel, zoals ik het had uitgerekend.
    Alles kan dus, maar jij hoeft niet meer in onzekerheid te zitten, want je bent hartstikke zwanger :D

Deel Deze Pagina