Mesa niks gevonden toch nog tese? Belgie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door s1986, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Anderhalve week is mn mannetje geopereerd en hebben ze een mesa gedaan. Dit zonder resultaat geen blokkades en ook geen zaadcellen. Nu gaan we op de wachtlijst voor tese dus. Maar hoeveel kans maken we nog. Zij wist het niet te zeggen. Weer een wachtlijst van 6 tot 7 maanden:(. Heeft er nog iemand goeie ervaringen in belgie het liefst in antwerpen?

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Doe hier ook maar een slotje op. Wat n reacties zeg

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jeetje s1986, wat sneu dat er niemand reageert..... Kan ook komen doordat het vakantietijd is hoor. Ik merk sowieso ook in de topics waar ik zelf veel kom, dat er momenteel erg weinig gereageerd en gekletst wordt.

Jullie zitten trouwens in een erg nare situatie op deze manier. Ik had zo voor je gehoopt dat ze wel iets zouden vinden....In elk geval een dikke knuffel van mij!

Ik zou hier nog niet meteen een slotje opgooien, maar nog even afwachten. Misschien zijn de mensen met ervaring zoals ik net al zei, op vakantie?

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja dat kan inderdaad met de vakantie te maken hebben. We hebben inmiddels al een afspraak gemaakt in belgie.21september en daarna is er verder geen wachtlijst. Ben benieuwd, eindelijk een datum om naartoe te leven.

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi s1986,

Ik kan je helaas niet verder helpen, maar wil je wel even een 'hert onder de riem steken' door jullie heel veel succes te wensen. 't is niet niks zeg!! Gelukkig kunnen jullie nu al in sept terecht. Goed dat jullie zelf initiatief nemen!!

Groet Majo

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Bedankt bij jou zit het ook niet echt mee zie ik. Ook jullie sterkte daar.

Deel Deze Pagina