Hallo dames ik ben op dit moment 38+3 weken zwanger en verlies af en toe veel slijm maar dan ook echt stukken waar geen bloed erbij is. Kunnen dit delen van mijn slijmprop zijn? Of is het gewoon dikkere afscheiding? Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik mijn slijmprop tijdens de bevalling dus dit is best wel nieuw voor mij.
Geen flauw idee. ik had ook altijd veel en taai afscheiding aan het eind. Maar het zegt ook niks. Je slijmprop kan weer opnieuw aangemaakt worden en zegt eigenlijk niet zoveel over een naderende bevalling. Kan wel, maar hoeft ook niet..
Is deze een beetje gummi achtig. Of vloeibaar. Geloof dat als het een beetje gummi achtig is dan wel de slijmprop kan zijn Ja. Ik verloor bij dochter toen na inwendig voelen van de gyn. Beetje bloed en kleine stolseltjes. Dus hou het nu ook steeds in de gaten maar nog niks gezien. Vorige week een klein puntje bloed in de onderbroek maar verder niks meer
Ja een beetje gummi actig taai is het.. Ik weet dat het niks zegt over een naderende bevalling ik verlies het ook niet elke dag om de 4/5 dagen komt er zo een stuk/klodder eruit
Ja zoiets verloor ik ook als slijmprop maar dan met stukjes bloed erin. Zegt overigens niks over een naderende bevalling, dat kan nog een tijdje duren... Succes alvast
Ja bij mijn eerste verloor ik hem in een keer met een beetje bloed erbij.. Als dit geen slijmprop is is het dan normaal om op het einde zoveel slijmverlies te hebben?
Ik had/heb tijdens beide zwangerschappen veel slijmverlies en ook op het einde gehad de vorige keer, dus vanuit mijn eigen ervaring zou ik het normaal noemen. Hopelijk hoef je niet heel lang meer te wachten
Bij mij was dit een deel van de slijmprop, maat er gebeurde niks. 4 weken later verloor ik nog zo'n stuk met wat bloed erin en vlak erna kwam het op gang.
Het is nu momenteel ook gewoon erg rustig.. Ik heb wel een raar gevoel in me buik alsof ik elk moment ongesteld kan worden
In mn laatste week ongeveer voor de bevalling verloor ik ook veel slijm, wat veel op je foto lijkt. De echt slijmprop of de rest ervan vond ik in de wc nadat mn vliezen waren gebroken. Daar zat toen ook bloed bij.
Ik verlies dit nu al. Ook in vorige zwangerschap verloren. Maak me dus geen zorgen. In t begin groeit t gewoon terug aan. Aan t einde kan t nog even duren. Ik verloor toen de gehele prop en pas 3 weken later bevallen....
Ik ben mijn slijmprop verloren op zaterdagochtend, zondagochtend bevallen. Dus het kan snel gaan. Haha
Ik verloor dit ongeveer vanaf 37 weken.. werd wel ingeleid met 38 weken dus geen idee of het zou doorzetten ofzo. In het ziekenhuis zeiden ze dat het gewoon afscheiding was en dat wordt idd taaier tegen het einde van de zwangerschap. De echte grote slijmprop verloor ik met de ballonkater met inleiden en daar zat best wat bloed bij.. zag dr wel het zelfde uit maar dan met bloed
De dag voor mijn bevalling verloor ik ook iets soortgelijks. Leek een beetje rubberig, dus wie weet!!
Er is nu eenmaal veel gaande in je lichaam. Op het laatst verlies je veel en dik slijm. Je lichaam is al weken bezig met het uitdrijven van je kindje. Dit is nog niet DE slijmprop dus helaas niks over te zeggen!
Morgen komt de verloskundige en donderdag moet ik ook nog na de gyn laat het daar dan ook wel ff zien vandaag niks meer verloren en alles nog rustig in me buikje..