Ongeveer 1-2 dagen voor nod roze slijmverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puppy28, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hoi,

Dit is de eerste keer dat ik met ovulatietesten in de weer ben gegaan en had op internet berekend wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn. Dit was rond de 22ste van juli. Heb toen ook positief getest en dagen ervoor en erna geklust. Nu sinds vorige week maandag 28 juli pijn aan de zijkant van mijn borsten. Gedurende vorige week werd de pijn ook heftiger zo erg dat ik er zelfs een keer wakker van geworden ben. Normaal heb ik dit ook als ik ongesteld moet worden maar meestal komt dit zo 2-3 dagen voordat ik begin met menstrueren en als ik menstrueer is de pijn ook meteen weg. Ook vorige week heel veel witverlies gehad (meer dan normaal). En sinds vrijdag een beetje roze, dit ging weer weg totdat ik vandaag weer heelveel roze verlies had. Sinds vrijdagavond ook lichtelijk misselijk geweest, voelde mijn buik omdraaien. Dit heeft ongeveer aangehouden tot zondagavond en werd steeds minder.

Ik heb niet een hele regelmatige cyclus dus ik zou vandaag, morgen of overmorgen ongeveer ongesteld kunnen worden.

Ik heb er gisteren voor de gein nog een ovulatietest tegenaan gegooid maar deze was 'omowit'.

Snap niks van mijn lichaam, ik heb dit 1x eerder meegemaakt (toen was ik nog niet bezig met ovulatietesten) en ben (aantal dagen 'te laat') hevig ongesteld geworden met propjes (sorry voor vieze woord).

Iemand idee wat dit kan zijn??

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    dit is allemaal normaal eigenlijk, ik had elke maand 'zwangerschapskwalen' pijnlijke borsten, misselijk, maagzuur enz. enz..
    nu weet ik dat ik me HEEEEEEL anders voelde toen ik echt zwanger was.
    je lichaam kan je zo voor de gek houden.

toen ik echt zwanger was had ik alleen de drang om te testen en hoe raar ook geen pijnlijke borsten.

de 'propjes' die je tijdens je menstruatie had zijn bloedstolsels, ook heel normaal, heb ik ook elke maand.

het enige als je het zeker wilt weten een zwangerschapstest doen :D

3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Je hebt gelijk, ben zojuist ook ongesteld geworden helaas.. :(

Deel Deze Pagina