Ben benieuwd of iemand mijn situatie herkend.. Na een miskraam 2 maand terug ben ik ongeveer 35 dagen later weer ongesteld geworden.. Nieuwe ronde nieuwe kansen..zo gedacht zo gedaan en weljawederom rond dag 20 weer een lh piek oftewel ei. Meestal komt mijn ongesteldheid dan precies 14 dagen later.. Maar nu ben ik opeens gisteren gaan bloeden. En niet heel licht maar te vergelijken met een menstruatie maar dan zonder kramp.. Eerst dacht ik..oh das een innesteling yay..maar dat weet ik nu echt niet meer hoor, dit is toch wel te gek of niet? Heeft het nog met de MK te maken? Iemand ideeen?
Ik denk dat je cyclus in de war is en dat je deze keer te vroeg ongesteld bent geworden. Het klinkt teveel voor een innesteling.
Zou kunnen..maar waarom dan geen lage temperatuur? Bij nieuwe menstruate hoort ie weer te zakken naar begin cyclus.. hmm nou ja ik wacht even af en anders bel ik binnenkort de HA even voor een verwijsbrief fertiliteit.
Denk ook dat het teveel is voor een innestelingsbloeding. Temp hoeft niets te zeggen; ik had een belachelijke tempkaart en toch zwanger...
Ik denk je menstruatie. In mei had ik dit ook.. Was helemaal blij maar het duurde echt veel te lang en was veel te veel. Je lichaam kan lang van slag zijn helaas.
Zeg niet dat je niet zwanger kan zijn, maar bloed lijkt mij teveel voor innesteling. Na een mk raak cyclus behoorlijk in de war. Ik heb sommige maanden pas op cd3 een tempdaling terwijl menstruatie al bijna weg is.
Goed, bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens kijken hoe lang het duurt..maar zal ik straks dit dan maar weer als het begin van een nieuwe cyclus rekenen? Of niet? Tis zo wel lastig LOL.. Lang leve lh testjes gelukkig..anders wist je echt niets.. Wat die temp betreft..vorige keer dropte die de dag dat ik ongesteld werd (nog voor er iets ye zien was) wel een halve graad..vandaar mijn vraagtekens. Ik ben overigens nieuw met tempen hoor en dan zo vlak na een MK is er dus helemaal nog niets regelmatigs aan..