ongeveer 10 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Silke27, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier gaat het ook zeer langzaam. Schommelt voornamelijk. :(

    Heh gets, wat duurt dat lang zeg
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.139
    1.938
    113
    Hier ook niks eraf.. Heb het erg druk met gesprekken op school en andere bijkomende zaken, ik zal zsm even weer wat actiever meeschrijven :oops:
    Wat jammer dat het nog zo lang duurt @Leesteken!
    Welkom nieuwe dames! Ohh die ijsjes he..... :evil:
     
  3. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi allemaal,

    Ik zou ook graag mee willen schrijven.
    Na 3 kindjes is er ruim 10 kg blijven plakken die ik er nu gewoon af wil hebben.
    Mijn valkuil is echter de avonden wanneer de kids op bed liggen ik heb dan altijd lekkere trek, lijkt wel alsof ik dan wat MOET eten om te kunnen ontspannen/relaxen en dan het liefste koek-chips-chocolade.
    De laatste tijd lukt het ook wel met een pakje crackertjes maar t verlangen blijft zo .. ga nog regelmatig de fout in helaas.
    Meer die dit herkennen? Hoe gaan jullie hier mee om ?

    Ik wissel mijn ontbijt af met of Griekse yoghurt met granola of speltmout met melk en fruit er door..

    Lunch is of brood-crackers met mager beleg of iets van een omelet of salade

    Avond eten lekker veel groente en minder tot geen aardappelen rijst-pasta 1-2 keer per week.

    Tussendoor vooral veel rauwkost of fruit of gekookt eitje handje walnoten of musliereep etc..
    Ik drink de hele dag alleen maar water +- 1.5 a 2 liter en einde van de ochtend 1 blikje redbull light .
    In de avond mag ik van mezelf 1,blikje cola zero .
    Soms wil ik eind van de middag nog wel eens spa rood met een smaakje drinken .
    Wat eten jullie zoal tussen door ?
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  4. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    In de avond ga ik ook altijd de mist in. Ik ben dol op chips en dan gelijk ook heel veel graag.

    De energiedrank laat ik tegenwoordig staan. Ik durf wel te zeggen dat ik verslaafd was. Toen ik er mee stopte kreeg ik hoofdpijn.

    Je patroon overdag ziet er goed uit @Mariahh

    Misschien dat ik het Sonja boek ook eens ga kopen.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  5. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.175
    499
    83
    Ik ben ook dol op snacken in de avond, echt mijn valkuil. Vandaag heb ik gegeten:
    Ontbijt: halfvolle yoghurt met volkoren flakes en pure chocolade.
    Tussendoor: een eiwit reepje en een grote appel
    Lunch: 200 gram sla met feta kaas en een restje volkoren pasta
    Tussendoor: een split ijsje
    Avondeten: een halve vega schijf, krieltjes en witte bonen in tomatensaus. En net nog een split ijsje haha
    Als ik nu stop is het een prima dag. Heb nog een uurtje gewandeld en een half uur gefietst.
     
    yasmine04 vindt dit leuk.
  6. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Knap van je! Is ook mijn doel uiteindelijk.
    Overdag gaat vaak wel goed ja, het zijn echt de avonden en weekenden. Ik ben van Marokkaanse komaf dus dat is vooral veel bladerdeeg hapjes allerlei soorten broden en veel zoetigheid. Dus bij familie bezoekjes gaat het vaak weer fout..
    Ook vind ik het lastig om voldoende te bewegen. Ik ben erg beperkt overdag en pak vaak de auto. In de avonden heb ik geen oppas zodat ik zelf ook niet kan wandelen of fietsen oid..
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  7. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.175
    499
    83
    Goedemorgen hoe gaat het bij iedereen? Hier was ik vanochtend -0.4 helemaal goed. Ik ga niet extreem weinig eten, want mijn lichaam past zich nogal snel aan. Maar heb wel wat extra bewogen afgelopen week en wat minder genaaid in de avond. Wil het hardlopen weer gaan oppakken, had vorig jaar september mijn teen gebroken en het lopen ging niet zo lekker meer. Maar ben de sportschool ook wel weer zat ;)
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  8. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.175
    499
    83
    O ja kan ik me voorstellen met die lekkere hapjes.. en gewoon wandelen overdag? Dat is ook al super goed om af te vallen. Of wat oefeningen thuis doen? Via YouTube kun je genoeg vinden.
     
  9. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Via YouTube doe ik ook altijd. Even een halfuurtje voor de tv bewegen. Met de gordijnen dicht uiteraard :roflmao:
     
  10. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland

    Ja dat zou ook een goede zijn ik ga even een workout zoeken :) ik heb wel zo een ab Wheel om buikspieren te trainen thuis.
    Mijn buik is na 3 kindjes ook gewoon slap :(
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat thuis sporten/bewegen is echt mijn valkuil.
    Ik vergeet het vaak of heb er geen zin in.
    Waar halen jullie de motivatie vandaan?


    Is het trouwens een idee om een lijstje te maken?
     
  12. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hier morgen weer wegen... slechte week gehad in de zin van 2x uit eten en verjaardag van mijn vriend gevierd en zit ook tegen mijn menstruatie aan dus ben benieuwd :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Qua sport heb ik ook nog weinig motivatie dus richt me nu voornamelijk op het eten.. nu ook een weekje vakantie dus ben benieuwd of ik me een beetje in kan houden :|

    Probeer wel in ieder geval doordeweeks elke dag een stukje met de kids te wandelen hoewel met die hitte van afgelopen tijd ik dat ook wel gauw laat schieten :roflmao:
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    doe jij iedere maandag wegen? @Indiana


    Ik let al sinds de bevalling op mijn eetgedrag. Snoep vrijwel nooit.
    Heel soms een chipje. Maar dan de oven baked van Lays.
    Qua drinken, drink ik alleen maar water of thee zonder suiker. Soms in het weekend een wijntje.
    Verder sport ik 2x per week. En heb een baan waarbij ik veel moet lopen.
    En toch val ik vrijwel niks af.... :(
    Deze maand bijv. maar 400gr. afgevallen.
    Jullie anders tips voor een weekmenu?
    Sonja bakker ben ik niet heel erg weg van.
     
  14. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Meisje93 ik weeg mezelf idd iedere maandag en schrijf het dan voor mezelf op... hoewel ik doordeweeks ook wel is vaker op de weegschaal stap :D

    Heb je reden dat je niet van Sonja bent? Ik moet zeggen dat het nieuwe boek best prima te doen is, leuke afwisseling, ook overdag.

    Maar frustrerend als je je best doet en je geen verschil merkt! Misschien ook cm op gaan meten? Doe ik zelf niet, maar had bijv laatst dat ik merkte dat ik toch wat prettiger op een schommel zat, niet meer het gevoel alsof ik klem zat :oops::rolleyes: Daar merk ik dan iig ook aan dat het best de goede kant op gaat!
     
  15. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Poeh, ik leef nog.

    Eerste menstruatie na bevalling was vergeten hoe heftig dat was. Daarna goede buikgriep.

    En hoe fout dan heb ik absoluut nodig dat ik mezelf verwen met snoepmomenten.

    @Meisje93 wat vervelend zeg. Dat je zo weinig afvalt. Hoeveel calorieen krijg je binnen? Soms bij te weinig val je ook niet af zo raar.

    Poeh vandaag na een week op weegschaal staan. (Even moed verzamelen).
     
  16. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Vandaar dat ik vorige week bleef hangen. Nu na menstruatie 4 kilo eraf sinds begin juni. Dus deze week 1,2 kilo.

    Dus deze week weer flink mn best doen. Op naar geen zwangerschapskleding maar na gewone kleding.

    Ik vind dat nieuw boek van Sonja Bakker niet zo slecht. Al heb ik nu alleen nog maar 2 weken gedaan en toen weer voor in begonnen.
     
  17. Soullady

    Soullady Bekend lid

    7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @Indiana ben benieuwd naar jouw weegmoment. Met menstruatie in zicht.

    En sporten doe ik niet. Ben voor mn gevoel druk zat met peuter, baby en huishouden. Maar gisteren wel in tuin gewerktm
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Indiana herkenbaar haha.
    Sta er hier ook soms dagelijks op.

    Viel er toen wel mee af. Maar zodra je weer je normale patroon ging eten kwam ik weer aan.
    Maar zal eens kijken voor een inkijkexemplaar.
    Zo schiet het ook niet op.

    uhm nee, cm meten doe ik eerlijk gezegd niet. Merk ook niet echt dat kleding ruimer gaat zitten. Al pas ik nog wel bijna alles in maatje M.
    Heupen zijn nog wat breed door de bevalling.

    @Soullady ja bizar heh hoeveel bloed je dan verliest! Ik had net daarvoor een spiraal geplaatst. Naar mijn idee werd het daardoor dubbel zo erg!

    ik tel mijn calorieën niet. Probeer wel 6 eetmomenten aan te houden. Maar dat schiet er nog wel eens bij in.

    Netjes hoor! 1.2kg in een week.
    jij hebt dus ook al het boek van sonja. ;)
    Hoe heet dat nieuwe boek?
     
  19. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nieuwe boek heet 'summerproof met Sonja

    Ik ben 1.2 kilo afgevallen en ongesteld geworden, valt me dus alles mee!!!

    Aankomende week vakantie dus hopelijk volgende week niet alles er weer aan :D:rolleyes:
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha jij ook al 1.2kilo in een week!
    Hmm. ga het er toch eens met mijn man over hebben.
    Want hier word ik ook moedeloos van.

    Heerlijk! Ga je ook nog weg?
     

Deel Deze Pagina