erg onzeker en bang...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door love31, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo,

vorige week weer een echo gehad,bleek dat het vruchtwater matig was..
    ben nu zo bang dat ik straks geen vruchtwater meer heb,terwijl we van niets weten,en dat er iets met het kindje gebeurt.
    zijn er meiden die dit ook hebben/of gehad?

groetjes love31

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Wat vervelend! Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar waarom bel je je VK niet? Dan weet je wat het inhoudt.

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ondanks dat dat bij mij niet gezien of gezegd is ben ik daar ook weleens beetje bang voor, omdat mijn buik dan zo ontzetend strak staat, maar het zal wel loslopen anders vragen om extra controles, ik krijg elke maand een echo wegens omstandigheden dus dan zien ze het wel...

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi Love31,

Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap ook gehad. En was ook erg onzeker.
    De gyn stelde me wel een beetje gerust, maar ja nog bleef ik onzeker hoor. Er wordt nog steeds vruchtwater aangemaakt hoor. Bij mij is het de laatste weken 2 keer gecontroleerd en de ene gyn deed er heel lachoniek over en de andere was wel een beetje bezorgd, dat vind ik dus het grote nadeel als je telkens een verschillende gyn hebt! Ze hebben vaak een ander mening!
    Je kindje zal misschien iets minder bewegen. In mijn geval kon Thomas niet meer draaien en is in een stuit blijven liggen en achteraf klem met zijn hoofdje. Achteraf dacht ik had ik maar eerder aan de bel getrokken want de laatste weken had ik vaak een zere buik doordat Thomas wilde bewegen maar niet kon. Ik durf alleen niet te zeggen of dat komt doordat hij klem lag of omdat hij te weinig vruchtwater had :(: .