erg onzeker en bang...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door love31, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo,

vorige week weer een echo gehad,bleek dat het vruchtwater matig was..
    ben nu zo bang dat ik straks geen vruchtwater meer heb,terwijl we van niets weten,en dat er iets met het kindje gebeurt.
    zijn er meiden die dit ook hebben/of gehad?

groetjes love31

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Wat vervelend! Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar waarom bel je je VK niet? Dan weet je wat het inhoudt.

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ondanks dat dat bij mij niet gezien of gezegd is ben ik daar ook weleens beetje bang voor, omdat mijn buik dan zo ontzetend strak staat, maar het zal wel loslopen anders vragen om extra controles, ik krijg elke maand een echo wegens omstandigheden dus dan zien ze het wel...

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi Love31,

Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap ook gehad. En was ook erg onzeker.
    De gyn stelde me wel een beetje gerust, maar ja nog bleef ik onzeker hoor. Er wordt nog steeds vruchtwater aangemaakt hoor. Bij mij is het de laatste weken 2 keer gecontroleerd en de ene gyn deed er heel lachoniek over en de andere was wel een beetje bezorgd, dat vind ik dus het grote nadeel als je telkens een verschillende gyn hebt! Ze hebben vaak een ander mening!
    Je kindje zal misschien iets minder bewegen. In mijn geval kon Thomas niet meer draaien en is in een stuit blijven liggen en achteraf klem met zijn hoofdje. Achteraf dacht ik had ik maar eerder aan de bel getrokken want de laatste weken had ik vaak een zere buik doordat Thomas wilde bewegen maar niet kon. Ik durf alleen niet te zeggen of dat komt doordat hij klem lag of omdat hij te weinig vruchtwater had :(: .
    Volg je eigen gevoel en let op de beweging van baby, als je het niet vertrouwd direct bellen, daar worden ze nu eenmaal voor betaald zeg ik altijd maar ;)

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi Love31,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor meid! Maar hebben ze je verteld hoe matig, matig is? Is er echt te weinig vruchtwater of zit het aan de ondergrens van wat nog acceptabel is? En hebben ze gekeken hoe het komt en wat ze willen gaan doen? Als de arts zich geen zorgen maakt, hoef jij dat ook niet te doen (maar volg wel je instinct, als jij denkt dat het niet goed zit, dan aandringen op meer onderzoek!). Sterkte meid en ik hoop dat het allemaal meevalt.

Liefs Vlinder

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    daar gaat dit topic toch niet over als je wilt dat ze reageren open dan een nieuw topic zou ik zeggen :rolleyes:

wat vervelend love31
    me nichtje had ook matig vruchtwater en moest vaak onder controle bij de gyn zou vragen of je ook wat vaker mag zeker om je gerust testellen meid

7. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hoi,

Bij mij was vorige week ook te weinig vruchtwater geconstateerd .Ik moet elke week bij de gyn komen om een echo te maken en 2 x per week ctg.Dat van dat minder bewegen klopt ook heb haar ook 3 dagen heel weinig gevoelt en begint nu weer meer te bewegen.
    Vandaag weer echo gehad en vruchtwater was weer wat toegenomen.De controlles zetten ze toch zo door elke week en 2 x per week een ctg.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Els is nieuw dus laten we een beetje vriendelijk blijven ;)
    Ze moet vast nog een beetje wegwijs worden.
    Ik vraag om jullie begrip.

Els, ik ga je eigen vraag even een eigen plekje geven zodat mensen op jou apart kunnen reageren.

Elmo (moderator)

Gesplits.

Deel Deze Pagina