Wanneer testen na innesteling?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mum82, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Wie weet er wanneer je kunt testen na een eventuele innesteling?

Ik ben donderdagmiddag bij het afvegen wat bloed verloren, maar daarna helemaal niks meer.

Ik denk dat dit een innesteling is geweest. Die eigenlijk op 10 maar gepland stond, maar een innesteling kan een paar dagen duren las ik op internet.

Dus even afgaande van donderdag, wanneer heb ik dan voldoende HCG om te kunnen testen?
    Ik heb nog 1 sensitest liggen...

Dank je dames!

2. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik zou een paar dagen wachten met testen!:D

3. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ik testte 12 dpo :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

10 maart gepland stond? :(
    Een innestelling laat zich niet plannen hoor. Zeker uitgegaan van zo'n internetberekening/calculator die van een gemiddelde uitgaat en die niet in jouw lichaam kan kijken. Zeer risicivol, ook als je gaat klussen op momenten dat zo'n berekening aan geeft. Bij de meeste vrouwen komt namelijk de eisprong veel eerder of later dan zo'n calculator aan geeft. Gevaar dat je op totaal verkeerde momenten aan de slag gaat....

Beter is dan om van ovutestjes gebruik te maken. Die maken gebruik van JOUW urine en zijn vele malen nauwkeuriger.

Een innestelling vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Gemiddeld dus en daar kan dus van af geweken worden.

Maar dat was je vraag niet..., sorry!

Je zou vanaf morgen een testje kunnen wagen.

(Weet je overigens zeker dat je eisprong is geweest? Want anders zou die bloeding dus ook nog een ovulatiebloeding zijn geweest ipv vermoedelijke innestelling.)

5. Mum82

Mum82 Actief lid

26 nov 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Ik moet as dinsdag ongesteld worden, cyclus van 21 dagen.

Heb ovulatie testen gebruikt dus geklust hebben we zeker om de dag. Daarvoor ook.

Zit nu met hartkloppingen en moeheid. Weet mezelf soms even geen raad.
    Dus ja ik denk dat het wel een innestelingsbloeding is geweest, een latere dan uitgerekend op de calculator.
    Het is inderdaad een calculator, een richtlijn.

Deel Deze Pagina