Eeste keer ongesteld of innesteling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sam1986, Dec 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    #1 Sam1986, Dec 20, 2012
    Last edited: Dec 20, 2012
    Ik ben 9 weken geleden bevallen. Met 7 weken nacontrole gehad en alles was goed. Echter wilde de gyn nog geen spiriaal plaatsen, omdat mijn baarmoeder nog wat vergroot was. Ik heb een nieuwe afspraak moeten maken voor half januari. Nu heb ik na de nacontrole weer sex gehad met mijn man en met condoom, maar dat ging niet helemaal goed. Condoom was afgegleden. Na 5 dagen kreeg ik roze afscheiding en toen stopte het weer. Na twee dagen weer rood/rozige afscheiding en toen weer een paar dagen weg. Gisteren weer wat bloedverlies gehad en weer is het gestopt. Dus in 1 week tijd wat bloed verlies met pauzes.

Moet ik dit nu zien als een ongesteldheid of toch mogelijk een innesteling. Kan een eeste ongestelheid ook matig zijn of is een eerste juist weer heftig.

Ik geef geen borstvoeding.
    Alvast bedankt voor het beantwoorden.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, het zou kunnen, maar het klinkt niet als ene ongesteldheid.
    Dan verwacht je toch meerdere dagen helderrood bloedverlies.
    Afwachten maar, was je cyclus al op gang?
    Anders moet je over een week of 2 een test doen.

Mirjam

3. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Ik heb inmiddels 2 testen gedaan. De ene eerste kerstdag en de andere vandaag. Alle twee waren ze negatief dus ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Echter houden die bloedingen aan. Komt en gaat.

Gisteren hebben we sex gehad en daarna bloede ik helemaal erg. Het liep er gewoon uit (sorry niet echt smakelijk verhaal).

Denk dat ik maandag toch maar even ga bellen met de huisarts. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Wil ook niet als een zeur overkomen, maar het lijkt mij niet goed. Inmiddels zijn we 20 dagen verder.

Share This Page