graag advies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wupped, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    goedemorgen,

Vrijdag hebben wij een pretecho gemaakt. daaruit bleek dat de kleine in een volledige stuit ligt. Het ligt lekker lui en uitgebreid en pakt alle ruimte die het nodig vind ( net als papa en mama languit en breeduit slapen)

sinds 1,5 week heb ik echt botpijn in de bekken ter hoogte van de vagina. Zitten, lopen, liggen gaat nouwelijks meer zonder pijn.
    er is bij mij BI en ischas vast gesteld.
    Echter vraag ik mij af of deze pijn wordt veroorzaakt doordat de kleine met zijn kontje op de uitgang ligt en omdat het ERG ERG beweeglijk is. Of heeft dit te maken met de aanwezige BI?

Is het wijs om nu weer terug te gaan naar de fysio? ( hier ben ik vanaf week 12 tot week 21 geweest ze waarschuwde al dat rond week 30 het allemaal weer erger kon worden door indalen, maar dat laatste kan dus niet omdat de kleine in een stuit ligt)

graag advies.

gr

bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

De ligging van je kindje heeft weinig invloed op de klachten van je BI en ischias. Ik denk dat het verstandig is weer even terug te gaan naar de fysio voor tips en adviesen.

Imke

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Dank je wel, ik zal ze direct bellen.

Deel Deze Pagina