ach en zelfs buikpijn betekent niets, ik ben ondertussen 8 weken, bloed niet meer, het nog steeds buikpijn als ik teveel doe. met mijn kleine schopper gaat het wel heel goed, de echoscopiste was maandag heel positief en mijn kindje is zeker groter geworden, wat jij nu hebt dat je wel vruchtzak en dooierzak te zien waren dat had ik ook de 1e echo, ik blijk dus ook 4 dagen minder lang zwanger te zijn, maar er zit een heel verschil in een echo elke week (ik moet elke week voor 5 weken lang) 1ex 4-3 vruchtzak en dooierzak, 2ex 11-3 kindje en hartje gezien plus de stolsels die er dus zitten 3ex 18-3 kindje veel groter en hartje klopt nog steeds, stolsels leken kleiner. nu maandag weer en die week erna dinsdag dus geef het aub niet op, doe rustig aan en wacht rustig de volgende echo af, wanneer moet je weer? xx
Ik heb sinds een dag of 5 geen bloedvelrlies meer en ook geenbuikpijn.. De verloskundige denkt dat het een gesprongen adertje is geweest of een latere innesteling.. Ik moet volgende week vrijdag weer terug.. ze verwachten dat ik dan tusse de 6 en 7 weken ben.. Interessant om al deze verschillende verhalen te lezen.. Lijkt me prettig om elkaar op de hoogte blijven houden van onze zwsngerschappen.. Xx
heb nog steeds elke keer bloed verlies, zolang je geen krampen hebt of krijgt hoeft het niks te betekenen. Bij mij zijn de bloedvaten gewoon erg gevoelig en ik hoef maar naar het toilet te gaan om te plassen of ik bloed al. sterkte meis
pff vanmorgen op de wc weer bloedverlies.. helder rood met kleine stolseltjes.. heb wel eergisteren seks gehad.. zou het daaraan liggen ? want dan durf ik niet meer hoor ! heb geen buikpijn ofzo.. zal ik de verloskundige weer bellen ? of zal ik gewoon afwachten ?
Grace80: Hoever ben je in verwachting? & hoeveel weken was je toen je bloed langs je benen liep? -------------------------------------------------------- Je mag inderdaad geen tampon in doen als je zwanger bent.. Ik zelf ben 5-6 weken in verwachting. Heb woensdag over een week me 1e echo.. Super spannend allemaaal!!! Heb van de week gemeenschap gehad met mijn partner, schrok me daarna rot, een beetje bloed verlies, las dat dit heel normaal was. Dag daarna geen bloed verlies gehad alleen s''avonds nadat ik een uurtje gesport had een klein streepje oud bloed. Heb 3 dagen nadat ik roze achtig bloed zag toch een test gedaan en deze gaf aan dat ik nog zwanger was/ben.. Gister ook wat bloed verlies maar niet heel veel.. vanochtend geen last alleen bij het afvegen op het toilet, eenmaal boven op de douche voel ik het langs me benen lopen.. was in paniek meteen naar het toilet toe.. voor de zekerheid maandverband in gedaan.. maar tot nu toe nog met 1 maand verband kunnen doen.. me buik rommelt wel maar geen kramp.. kan pas over 2 weken terrecht.. maar ben super zenuwachtig en heb een enorm K*T gevoel, dubbel gevoel.. zit het er nog, is het weg.. DAMN.. wel let ik tijdens toilet bezoeken op of k wat zie, maar het is alleen in het begin als ik plas bloed, wel helder bloed.. ook als ik ga lopen voel ik een druppel, maar zolang ik zit of lig geen probleem.. hoop dat onze droom niet voorbij is.. jeetje.. jeetje.. jeetje..
Wat vervelend! Ik ben vandaag 8 weken en afgelopen woensdag eerste echo gehad. Ik heb sinds paar dagen wat heel licht bruin verlies en ik vind het ook niet prettig maar zolang ik geen buikpijn en krampen heb (en ben nog steeds misselijk) probeer ik me niet zoveel zorgen te maken. Succes!
ja het kan zeker zijn dat het van de gemeenschap komt, dat een adertje gesprongen is.. ik had het laatst met zwaar tillen heb ik 4 of 5 dagen gebloed.. en eergister gemeenschap en vandaag weer bloed.. ik vind het op het moment niet meer zo prettig om gemeenschap te hebben.. bang dat ik erna ga bloeden.. ik moet volgende week vrijdag weer laten kijken. maar als ik blijf bloeden dan ga ik bellen en wil ik maandag of dinsdag toch echt even een controle !..ik heb geen buikpijn. soms lichte trekkingen.. maar zolang het geen pijn doet wil ik niet persee naar de spoedlijn bellen van de verloskundige.. .. sterkte xx
Het is wat allemaal he, bij mij ging het ondertussen bijna 2 weken goed, en nu het weekend weer plat van de pijn, geen bloed alleenmaar verschrikkelijke pijn en constant kokhalzen, met een beetje pech ook gelijk overgeven maar mijn hele lichaam verkrampt ervan en dat doet ook zeer! Ik vind het ook niet zo prettig om gemeenschap te hebbenhoor, we doen het nu ongeveer 1x in de week, ook omdat ik dan wel zin heb, en omdat ik het anders ook wel zielig vind voor mijn man haha. Als jij het niet vertrouwd, moet je gewoon je verloskundige bellen of je eerdervoor een echo mag hoor! ik moest toen ze zagen dat ik iets over 5 weken was en er geen hartje te zien was de volgende week terugkomen van de echoscopiste, gewoon om te kijken of het kindje bleef zitten en zou groeien,,, dus wel apart dat jij pas zo laat weer terug moet... ik mag gelukkig morgen weer voor een echo, en mijn man en mijn peuter hebben er erg veel zin in om de baby te gaan zien, dus datis erg fijn. Ik hoop dat het bij jou ook een beetje goed loop! Ik houd je op de hoogte! xxx
Ik heb bijna heel mn zwangerschap regelmatig roze/ rood/ bruin bloed verloren. Elke keer paniek en heel veel extra telefoontjes naar de vk, extra echos gehad, inwendig onderzoek, kweekjes, soatest... En ze konden niks vinden. De kleine deed het elke keer prima! Waarschijnlijk heb ik gewoon een hele gevoelige baarmoedermond die snel bloedt. Dus hoewel het elke keer toch schrikken is, hoeft het niet meteen het ergste te betekenen.
hier is het ook niet meer gestopt.. vanmorgen echt helder rood bloed maar geen buikpijn.. heb ik de verloskundige gebeld en ze zou me een uurtje later terug bellen en als ik dan buikpijn had of het bloeden is erger geworden dan kon ik eventueel een echo krijgen om te controleren.. maar het blijft gewoon t zelfde.. als ik afveeg heb ik bloed.. dan helder rood, dan donker en dan weer bruin.. ze denkt dat ik een gevoelige baarmoeder heb door de eerste zwangerschap (want bij de 1e had ik nog geen één druppel verloren) ze zei ook dat het beter was dat ik tot de 10 weken geen gemeenschap zal hebben.. omdat het misschien het bloeden aanwakkert.. ik krijg gewoon vrijdag een echo want ze zei dat als ik het eerder zou doen dat er dan weer kans is dat ik geen kloppent hartje zie ofzo.. vrijdag zal ik op zijn vroegst 6 weken zijn en kan ze me precies vertellen of het goed zit.. dus ik ga denk ik gewoon wachten tot vrijdag
oke, nou wel fijn dat je verloskundige er zo bovenop zit, ja ik heb met mijn eerste wel innestelingsbloed gehad maar datwas 2 uurtjes een paar drupjes en dat was het, voor de rest nooit meer... Is wel beter vrijdag pas echo, ik had ook het risico dat ik de 2e echo het hartje nog niet zou zien kloppen maar gelukkig klopte het wel, nu nog zit ik elke keer weer inde stress of het allemaal wel goed gaat. Ik hoop echt voor je dat je kindje blijft zitten en mooi groeit hoor! sterkte ermee, ik laat je morgen wel weten hoe het is gegaan bij mijn echo, moet pas om 14.45 dus wel pas laat... xxxxxx
Heyy Ja de verloskundige die ik nu heb die heeft de eerste van mij gehaald en heb ik toch een ander gevoel bij haar dan andere verloskundige.. Ik ben benieuwd morgen naar je echo Ik lees het morgen wel succes!!!! Xxx
sorry hoor ik heb een hele chaotische dag gehad gisteren haha. maar, wel een hele mooie echo! Je kan het hoofdje, armpjes, beentjes en het lijfje al echt onderscheiden van elkaar! Het stolsel zit er wel nog, maar ik hoef pas over 2weken terug dit keer omdat de echoscopiste het er allemaal heel positief uit vind zien. Erg opgelucht dus! Ik hoop echt dat het bij jou ook goed blijft gaan! xxx
hooi sorry ik wist niet dat je een bericht geplaatst had, ik heb blijkbaar geen melding gekregen.. ik ben super blij voor je dat alles goed is gegaan! en hoop dat het de hele zwangerschap goed mag gaan! ik heb vanmorgen ook de echo gehad en gelukkig was alles goed!! je kon ook het hartje goed zien knipperen, en het hartje horen kan ik over 3 weken bij de volgende echo.. het kindje was 7 mm klein en ze schatte dat ik 6 weken was.. kan niet wachten tot de volgende echo over 3 weekjes.. wanneer moet jij weer terug.. volgende week ofzo ? xxx
Ik heb net even je posten gelezen en wat fijn dat je een hartje zag! Ik herken je verhaal, zit er nu midden... 5 weken en eergisteren bloedverlies (ook alleen met vegen). Gelukkig ook geen krampen, een de vk vertelde me ook dat ik moet afwachten. Vandaag nog geen druppel verloren, dus ik heb goede moed! Ik heb 2 jaar geleden een vmk gehad met 5,5 week en dat begon met heftige krampen en daarna een zware ongesteldheid en dit voelt toch echt anders.
hey dames, ik heb volgende week op mijn 21e verjaardag de volgende echo, dan ben ik 11 weken, zo spannend, heb ook al een hele dikke buik haha! fijn dat het bij jou zo goed gaat tulpje, en mopje ik duim voor jou dat het goed mag aflopen! xxx