Goeden morgen allemaal. Ik zou me eerst even voorstellen, ik ben patricia ben 31 jaar en wij zijn samen al ruim een jaar bezig voor ons tweede kindje, helaas 1 miskraam in januari gehad, maar nu net een kruidvat test gedaan 2 v 5 euro 4 dagen voor mijn nod. Na 10 minuten zag ik een licht streepje verschijnen. Maar ik durf nergens meer op te hopen wat denken jullie ervan? ik hoop dat de foto makelijk te zien is voor jullie in de bijlage en hoor graag de bevindingen.
Ik zie wel een streepje maar normaal hoort die binnen 5 inuten te verschijnen toch? En daarna duidelijker te worden? Als het 10 minuten is volgens de bijsluiter dan denk ik dat het een goed teken is. Morgen of overmorgen nog een testen en hopen dat die duidelijker is
Je staat in verkeerde topic deze hoort bij ovulatietesten en zwangerschapstesten je zit nu in zwanger worden In topic: druppel er is wat water door? Vind de test beetje gelig en kan daardoor de kleur van streepje niet zien
Ah oke wou al zeggen huh maar druppel der is een paar druppels water door en maak als dat doorgelopen is nog is een foto ?
Ik zie wel een streepje maar na 10 minuten is die ongeldig of telt het niet ik zou morgen of overmorgen testen
Ik zie ook een streepje hoor Die van mij was nog lichter ook een paar dagen voor nod, en hij werd geleidelijk aan donkerder en nu 39 weken zwanger Dus hoop voor je dat die positief blijft!! En als er een test is die vroeg positief test is het die van de kv. Ik had hem zelfs ( waarom weet ik niet meer) na een poosje uit de vuilnisbak gehaald omdat ik dacht niks te zien binnen de officiële tijd en toen was er een heel dun lijntje te zien