Hoe zit dit ook alweer? Gisterenavond positief. Vanochtend met tweede nog positiever.. Gisterenavond gezellig gemaakt. Moeten we dan vanavond en morgen nog een keer ? Deze foto is van test 10 min geleden. Volgende is van gisterenavond
Feline! Spannend, ik ga duimen hoor dat het deze ronde raak is! Wij hebben het rond de positieve testen elke dag gedaan, het zekere voor het onzekere.
Jaa zeker! Voel me nog best goed gelukkig Maar blijft super spannend en ben heel onzeker, 24 april pas eerste echo, maar we gaan er vanuit dat alles goed gaat natuurlijk! Nog steeds zo onwerkelijk
Goed om te horen! Het is ook zo onwerkelijk...Ik weet nog dat ik na mijn eerste positieve test al onder de douche stond te praten tegen mijn buik. Het voelde onwerkelijk maar aan de andere kant ook weer heel echt.
Ach wat lief! Ik vind het ook een soort van geruststellende gedachte dat ik nooit alleen ben nu.. heel bijzonder, want hij/zij is nog geen cm groot en kan niks als er wat aan de hand zou zijn ofzo
Ok 2e plasje. Dan is vandaag je piek en springt hij morgen/overmorgen. Ik zou dus vandaag overslaan en morgen weer sex hebben