Bah je eigen lichaamsgeur!

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

misschien een beetje gekke vraag hoor maja haha :)
    Ik heb sinds een week of 3 dat ik misselijk word van me eigenlichaamsgeur vooral die lucht die bij je oksels vandaan komt!
    Maar ik douche zeker 1/2 keer per dag en zeker 30mi dus hoe kan dat nou dat ik zou misselijk word van me eigen luchtjes!?!
    Of stink je gewoon sneller als je zwanger bent? haha.. :)

Zijn er meer zwangere vrouwen die hier last van hebben?

Groetjes! ;)

2. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    ik zweet sinds ik zwanger ben zeker meer.Heb ook een hele dure deo gehaald om het iets in te dimmen.

maar misselijk worden van je eigen geur?Nee geen last van.Misschien niet 2 x per dag douchen,is absoluut niet goed voor je huid!want je spoelt alle bescherming zo van je huid af!

groetjes

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    geen last van ook, maar ik heb wel last van jeuk door uitdroging.. en als je wat meer doucht dan normaal, heb je daar ook kans op. Dus ik zou eerder proberen te testen met een andere deo en dan maar wat extra vaak even een washandje er langs halen met iets dat je lekker vind in plaats van je helemaal te douchen.
    M'n reuk is trouwens wel sterk, maar dat heb ik zowiezo de laatste jaren...

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Tip: Niet meer onder je oksels ruiken ;) hihi

Heb zelf ook meer last van geurtjes...

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik denk dat dit gewoon jouw zwangerschapstic is haha :p

Ik proef overal de citroen-smaakstoffen in. Weet je wel, in kant en klaren producten zoals aanmaakjus, vleesvervangers. Echt smerig. En gister stonk het zooooo bij mijn bed maar ik wist niet waar het vandaan kwam.

Vorige week kwam mijn vriend thuis van een etentje en ik vroeg heb jij aardbeien op? Was nog waar ook. Het kwam dwars door de bier- en knoflookwalm heen die mijn moeder wel rook.

Ennuh ja niet meer onder je oksels sniffen ;)

6. Niet meer actief

Haha.. ik moet er wel om lachen maja ben zoizo melig om de gekste dingen..

Volgensmij ruik ik gewoon heel goed en is me lichaams geur misschien iets sterker geworden ofzo. Ik douche gewoon hetzelfde altijd altijd dus denk niet dat het eraan ligt dat ik me tevaak was ofzo haha.. was handje of iets is echt een goed idee met een extra lekker luchtje.

idd.. niet tevaak ruiken.. haha Het valt me sneller op ofzo als ik niet helemaal lekker fris naar me douchegel en alles ruik misschien is dat het.

Enne Mellon ik moest erg lachen toen ik las dat je wat rook bij je bed wat heel erg stonk maar je wist niet waar het vandaan kwam haha.. zoo herkenbaar.

bedankt voor de tips ;)

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik werd ook zo beroerd van m'n eigen geur. wat ik nog erger vond dan mn zweetgeur, was mn urinegeur! ik heb echt diverse keren kotsend boven de wc gestaan nadat ik net geplast had, die geur was echt om van te kotsen, zo'n vieze weeige lucht.
    ik had dit ook bij mn eerste zwangerschap, en gelukkig is het nu net als toen spontaan over gegaan rond een week of 15.

leuk te kezen dat er nog iemand is die overal de citroentoevoegingen uit haalt haha ik heb dat ook! ben dol op eierkoeken maar momenteel gooi ik ze weg na 1 hap, smaakt vreselijk naar citroenzuur

8. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ja, je urine ruikt echt veel sterker. Ik heb ergens gelezeb dat dat komt doordat je lichaam HCG en andere hormonen afbreekt en die afbraakproducten ruik je in je urine. Ik vond het ook om van te kotsen!
    Neus dicht als je plast! Het is nu wel minder aan het worden overigens.

9. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik rook mezelf ook toen ik zwanger was....gatver! En ik ben al iemand die niet tegen vieze geurtjes kan. Maar na de zwangerschap geen last meer van. Of ik nu niet meer stink of het gewoon niet meer ruik ;) ?

10. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... wel grappig om te lezen. Ik heb er namelijk ook een tijdje last van gehad... :oops: Ik vond het erg genant, maar er scheen verder niemand te zijn die het opviel.

Is gelukkig vanzelf weer voorbij gegaan (ruik weer lekker ;)). Ik was het zelfs alweer vergeten.

11. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

Jun 12, 2007
    168
    0
    0
    Ik ruik ook al héél de zwangerschap veel meer. Is heel vervelend, want wij zaten aan het begin van mijn zwangerschap op een camping en ik rook in het douchegedeelte gewoon urine. Echt heeeeeeeeeeeeeel vies. Vriendlief is meerdere keren stiekem bij de damesdouches naar binnen gegaan om te ruiken. Kon dus echt niets ruiken wat er ook maar op leek. Gelukkig kon ik toen bij vrienden douchen. :)

Overigens je ruikt zelf ook sterker als je zwanger bent, meer zweten ed. Niet zo leuk, maar wel waar.

Groetjes,
    Sonja

12. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Mijn reuk wordt als ik zwanger ben sterker, dus ik ruik niet alleen mezelf maar ook de rest van het volk om mij heen. Ik kan je vertellen, ik sta niet graag in een rij bij de bakker of supermarkt :)

13. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hier ook, verschrikkelijke stinkoksels :)..., vind ik dan, want verder niemand die het ruikt. Maar ik denk ook dat het is omdat je alles gewoon veel beter ruikt. Gebruik nu deoleen en die helpt echt wel. Misschien een tipje?

xxx

14. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik ruik ze ook hoor die oksels
    en de urine, brrrr ga over mijn nek

en ook ik vroeg mijn man laatst of die een dropje had gegeten, ja had die gekregen tijdje ervoor.

ach het gaat wel weer over.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat denken jullie dan van een man die rookt *kots*

Brrrrr

16. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Zwetende dames,

er is een oplossing en het werkt... Het heet syNeo 5 en dat is een deo die je eens in de vijf dagen opspuit. Ik zweet namelijk normaal al erg en das niet leuk, maar dit werkt.

Overigens ben ik nu zelf erg benieuwd of ik zwanger ben of niet. Ik herken het urine geurtje en dat heb ik nooit gehad. Ik ruik ook overal gekookte bloemkool ;) Misschien mijn tic? Wie weet het...

Jedid-Jah

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Helaas is dat spul dat je beter niet kan aanbrengen na een geschoren oksel. (want dan weet je niet waar je het moet zoeken, zo erg brand het)

En ik scheer mn oksels zeker 1 keer in de 2 dagen. Ik heb het ook gebruikt, en super is het zekers! Maar snel mee opgehouden, want het brand echt erg.

18. vogue

vogue Lid

Sep 21, 2007
    93
    0
    0
    België
    Had vandaag vergadering op mijn werk en zat mij blauw te ergeren aan iemand die zat te stinken. Kwam dan tot de gruwelijke constatatie (na uitvoerig eliminatieproces) dat het eigenlijk van mezelf moest komen. De schande. Is precies alsof ik mijn kleren in weken niet heb gewassen terwijl ze net uit de wasmachine kwamen en echt goed roken. Ben obsessief bezig met douchen en wassen en zo want vind dit zo erg. heb wel de indruk dat de mensen om mij niet vinden dat ik stink dus misschien is het inbeelding (hopelijk).

19. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik heb het zelf ook gehad, vond ook dat ik vreselijk stonk, maar godzijdank na diverse keren vragen aan m'n man was toch echt alleen ik het die het rook :) :)

Share This Page