Hallo dames, Ik had even een kort vraagje, morgen heb ik mijn eerste echo en naar mijn berekening ben ik dan 7 week + 6 dagen zwanger! Krijg ik dan nog een inwendige echo of wordt er dan al gewone echo gemaakt? xxx
Kan beiden in principe. Inwendig is wel wat nauwkeuriger, maar uitwendig s het ook mogelijk om vanaf 6/7 weken iets te zien. Veel plezier morgen!
Gefeliciteerd!! Het kan zijn dat ze eerst uitwendig proberen maar vaak is het nog wel met 7-8 weken inwendig. Stelt niks voor hoor. Je krijgt er wel een mooier echo van vind ik zelf. Ik moest hem met 12 weken nog inwendig. Komt omdat ik zelf een gekantelde baarmoeder heb kwamen ze toen achter dan. Maar het beeld is gewoon veel mooier en duidelijker Veel plezier bij je eerste echo
Oh oke daar was ik even benieuwd naar! En inderdaad een inwendige echo stelt niks voor, ik heb er eerder een gehad. Maar we zullen het wel zien! Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat je een inwendige echo krijgt. Ik kom net terug van de echo. En zag met de inwendige echo een heel kleine garnaaltje met de dooierzak er nog bij. (wel blijk ik een week korter zwanger te zijn )
dat is een inwendige echo ja. aleen of je moet heel dun zijn dan is uitwendig net zo goed maar bij bijna iedereen krijg je tot 10weken +/- inwendige echo erna pas uitwendig ik heb 6 echo's gehad tot nu toe en laaste inwendige was 9weken en 5dagen erna met 11 weken en 2 dagen kreeg vanaf toen uitwendig. geniet ervan
Met 10 weken was bij mij uitwendig helemaal niks te zien, ligt ook net aan de ligging van je baarmoeder dus. Ik woog toen nog geen 55 namelijk. Inwendig was echt prachtig. Dus ga er maar vanuit dat het een inwendige echo word. Stelt verder echt niks voor hoor, zo'n inwendige echo.
Bij mij werd aangeraden om een volle blaas te hebben omdat ze het dan beter kunnen zien uitwendig. Nou had ik zoveel gedronken dat ik het niet meer op kon houden en heb alles uitgeplast NET voor ik naar binnen mocht! Haha!. Ik was dus bang dat ze het niet goed zou kunnen zien uitwendig, maar het was heel erg duidelijk! Ik was toen 7w4d en het was uitwendig. Het schijnt ook wel aan de apparatuur te liggen hoor
Nou dames ik heb de echo gehad, en het is een uitwendige geworden! En het was prima te zien! Het hartje ging flink tekeer en het zag er goed uit, ben zelfs langer zwanger dan mijn eigen berekening! Helemaal happy dus!