Goedemorgen. Ik ben nieuw hier ik heb even een vraag dit is mijn ronde 2 8 juli ben ik ongesteld geworden na cyclus van 32 , nu begon 9aug verlies van een beetje rood roze bloed , en erna bruin verlies ik ben het dit keer niet erg normaal heel veel bloed en stosels hoef me niet eens te verschonen of iets. Ik heb meer bruin verlies dan rood. Eergister 1 x beetje rood en gister een drupje rood verlies zaten niet echt stolsels bij. Alleen met plassendplassen verloor ik bruin soms donker rood achtig bloed Toch misschien zwanger of gewoon mijn ongesteldheid. het duurt meestal bij mij 6-7 dagen , en nu heb ik na 4 dagen niet meer. Ik weet niet wanneer mijn eisprong was want ik heb geen ovulatie test gebruikt hopelijk kan iemand mij iets vertellen groetjes
Ronde 2 na de pil? Dan kan je cyclus zich nog moeten normaliseren.. Doe eens een zwangerschapstest! Dan weet je snel genoeg of het ontpillen is of zwanger zijn..
Nee hoor, dat kan prima. Ik vermoed zelf dat je gewoon ongesteld bent geworden, maar lichter dit keer ivm ontpillen.