Hoi, Van wie jullie heeft DHEA doorgeslikt tijdens het stimuleren ? En bij wie heeft dit voor opmerkelijk betere of juist slechtere eicel kwaliteit gezorgd? Ik slik het voor het eerst door.. Ben pas 3 dagen aan het stimuleren maar heb ontzettende hoofdpijn wat ik niet herken van vroeger. Weet ook niet of het al dan niet door de dhea komt. Graag hoor ik wat hopelijk positieve reacties van de DHEA
Heb je je dhea gehalte vooraf gecontroleerd? Kan levensgevaarlijk zijn qua gebruik vanwege oa testosteron wat er door aangemaakt wordt. Ik ben erop geprikt in Dusseldorf en mijn natuurlijke gehalte is in orde, ben er wel 3x op gewezen absoluut niets te mogen slikken...
Ja ben er idd op geprikt in DD en moest het toen slikken Uiteindelijk doe ik deze poging nu niet in DD maar slik het ondertss wel 3 maanden
Heb het ook gebruikt. Helaas werd dat m'n slechtste poging ooit, maar dat ligt niet aan de DHEA maar wel aan de baggere kwaliteit van mij eicellen. Die hoofdpijn heb je naw van de injecties, ik verwacht niet dat het wat met de DHEA te maken heeft.