ongevraagd aan je buik voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Niemand doet het bij mij ongevraagd behalve de oma's en mijn vriend maar dat vind ik normaal. Voor de rest nog nooit vreemden aan mijn buik gehad en ik zou het ook niet toelaten hoor.

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik denk dat mijn gezicht 'boekdelen spreekt' hihi want het gebeurt bij echt niet zomaar ;)

Ze vragen het altijd netjes...

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb een collega die dit altijd doet.. heel irritant! Als ik haar zie doe ik meestal snel een stapel papier voor mijn buik, en als het haar toch lukt loop ik snel door en zucht heel diep. Maar ze heeft blijkbaar een plaat voor d'r kop want ze blijft 't doen! Ach.. nog 4 weken werken!

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Haha leuke t-shirts! :)
    Heb er gelukkig nooit last van gehad toen ik zwanger was maar het lijkt me heel vervelend. :evil:

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zus is de enige die het ongevraagd doet, maar toen zij zwanger was, was ik een jaar of 14 en zat ik te pas en te onpas aan haar buik...ze noemt dit payback time...en daar zal ik dus mee moeten leven. Mijn moeder wil graag, maar vraagt het altijd netjes, en dan mag het natuurlijk.

Verder mogen mijn neefjes en nichtjes er zoveel aan zitten als ze willen, de meesten begrijpen er helemaal niets van, echt zo schattig als een meisje van 3 zegt dat ze hem voelt schoppen :)

Verder gelukkig nog geen ongewenste handen op m'n buik...en dat moet men ook niet proberen

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nee! Wat ongelofelijk irritant!

7. heidi

heidi Actief lid

5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi ,ook ik heb veel mensen die ongevraagd aan mijn buik komen ,vind dat echt niet leuk! Er zit zelfs een vrouw bij die zegt dat ze een speciale gave heeft en vooral zij moet van mij afblijven want daar hou ik niet van!Ik ga 2 keer per week na de dansles en daar zijn dan ook veel mensen maar toch blijf ik het vervelend vinden soms blijf ik gewoon thuis zodat ik er geen last van heb ,erg toch! Verder vind ik het niet erg als mijn vriend en de kindjes van mijn zus eraan komen zij willen altijd even de baby strelen ,wel leuk om te zien!
    Groetjes

Deel Deze Pagina